رفیعی خبر داد:

پاداش یک میلیاردی شورای شهر رشت برای سپیدرود

عضو شورای شهر رشت اعلام کرد که در صورت صعود سپیدرود به لیگ برتر یک میلیارد تومان به این تیم پاداش تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، محمدعلی رفیعی عضو شورای شهر رشت گفت: از ابتدای فصل تا امروز شهرداری رشت یکی از اصلی ترین حامیان باشگاه سپیدرود بوده و سعی نموده تا در تمام تصمیم گیری ها علاقه ی بیش از حد مردم رشت را به فوتبال مد نظر قرار دهد.

وی در ادامه افزود: روز گذشته به همراه مهندس سماکچی در تمرین سپیدرود حاضر شدیم و در رختکن به بازیکنان قول پاداش دادیم و به همین دلیل لحظاتی پیش در صحن شورای رشت، دو فوریت طرح پاداش کمک یک میلیاردی به سپیدرود در صورت صعود به لیگ برتر با امضای ده عضو از پانزده عضو شورای شهر رشت اعلام وصول گردید.

رفیعی گفت: در این فصل شهرداری رشت با انعقاد قرارداد ۸۴۰ میلیون تومانی اسپانسری پیراهن و کمک بلاعوض یک میلیارد تومانی به سپیدرود بزرگترین حامی این باشگاه ریشه دار بوده است.

رفیعی شائبه ی سو استفاده انتخاباتی و بازی با احساسات هواداران را از این کمک ها رد کرد و گفت: اولا من در انتخابات پیش رو کاندید نشدم و در ثانی بازیکنان سپیدرود به خاطر دارند که در فصل گذشته پس از صعود این تیم به لیگ دسته اول قول پاداش یکصد میلیون تومانی دادیم و یک هفته بعد آن را به بازیکنان پرداخت نمودیم و صعود به لیگ برتر آنقدر اهمیت دارد که مبلغ پاداش را ده برابر کنیم.

Share