وزیر اطلاعات؛

هیچگونه اتفاق ضدامنیتی تا الان نداشته‌ایم | چند گروه تروریستی زیر ضربه رفتند

وزیر اطلاعات گفت: تا الان هیچگونه اتفاق ضدامنیتی را نداشتیم و ان شاالله تا پایان رأی‌گیری هم نداشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مستقر در ستاد انتخابات کشور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات  که رای خود را در محل وزارت کشور به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران اظهارداشت:‌ تا الان موردی که جریان‌های ضدانقلاب و ضدامنیتی که توانسته باشند آسیبی به امنیت انتخابات بزنند نداشته ایم.

وی تصریح‌کرد: همکاران در حال رصد هستند و اگر ببینند توطئه‌ای از سوی وجود دارد زیر ضربه می برند؛ تا الان هیچگونه اتفاق ضد امنیتی را نداشته‌ایم و ان شاءالله تا پایان رای‌گیری هم نداشته باشیم.

علوی البته این را هم گفت که چندین گروه کوچک و بزرگ زیر ضربه رفتند و تاکنون هیچ موردی که جریان های ضد انقلاب آسیبی به انتخابات و حضور پرشور مردم برسانند، نداشتیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه یقین داشتیم مردم در انتخابات حضور خود را به منصه ظهور می‌گذارند، افزود: به لطف خدا تا این لحظه شاهد حضور پرشور و آگاهانه آنها و پاسخشان به فرمایش رهبر برای حضور در صحنه انقلاب هستیم.

علوی تصریح کرد: خوشبختانه امنیت درون زایی که از حضور یکایک مردم می جوشد، اثرات خود را گذاشته است و در مناسبت‌های گذشته که جریان های ضد امنیتی و ضد نظام سعی می‌کردند تا به نوعی حضور خود را نشان دهند و تهدیداتی بیافرینند، اما در این دوره شاهد افت این فعالیت‌ها هستیم.

Share