مهندس حسین مربلوک، کاندیدای شورای شهر رشت:

همشهریان عزیز با عقلانیت به افراد شایسته رای بدهند | دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم

میربلوک تاکید کرد: اگر مردم به من و جوانانی مثل من اعتماد کنند ضرر نخواهند کرد چون شخصاً تمام هم و غمم را معطوف به این موضوع کرده ام که چهار سال به مردم عزیز رشت کمک کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت گفت: مردم با حضور پای صندوق های رای به شایسته ترین افراد رای بدهند.
مهندس حسین میربلوک گفت: در چند روزی که فرصت تبلیغات کاندیداهای محترم بوده، شهر شور و شوق خوبی پیدا کرده و هواداران کاندیداها تلاش می کنند تا رای اعتماد لازم را از مردم به دست می آورند. این شور نشان از نشاط اجتماعی و سیاسی همشهریان عزیز دارد که باید به آن قدر نهاد.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر تاکید کرد: امیدوارم مردم عزیز رشت در ۲۹ اردیبهشت به کسانی رای دهند که صاحب برنامه برای اداره شهر هستند و از توانایی لازم برای نمایندگی طیف قابل توجهی از مردم شهر داشته باشند.
مربلوک افزود: واقعا برای توسعه رشت دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، باید بهترین ها انتخاب شوند، چرا که سرنوشت چهار سال شهر در دستان منتخبین انتخابات خواهد بود.
او افزود: بنده سعی کردم طی این یک هفته برنامه جامعی را که برای حضور در شورای اسلامی شهر دارم به مردم عزیز ارائه کنم. تصور می کنم اگر مجموعه ای هماهنگ و با ترکیب روحیه نشاط جوانی و تجربه در شورا حضور یابند، اتفاق خوبی برای رشت رقم بخورد.
میربلوک تاکید کرد: اگر مردم به من و جوانانی مثل من اعتماد کنند ضرر نخواهند کرد چون شخصاً تمام هم و غمم را معطوف به این موضوع کرده ام که چهار سال به مردم عزیز رشت کمک کنم.
مشاور فرهنگی منطقه آزاد انزلی گفت: رشت پتانسیل های خوبی برای توسعه دارد. این را من نمی گویم، هم کارشناسان و هم مردم عزیز به این امر واقف هستند. اما لازم است با برنامه ای جامع این پتانسیل به فعل دربیاید.
حسین میربلوک در پایان گفت: مردم همیشه بهترین تصمیم را می گیرند. به عنوان یک شهروند به همشهریانم توصیه می کنم که به عقلانیت رای بدهند، چرا که شهر ما تشنه عقلانیت در تصمیم گیری شهری است.

Share