انتخابات 96 همراه با دیارمیرزا

همایش بزرگ ائتلاف «رشت من» با سخنرانی کاندیداهای منتخب ائتلاف برگزار شد

همایش بزرگ ائتلاف «رشت من» با سخنرانی کاندیداهای منتخب ائتلاف و اجرای برنامه های شاد و موسیقی روز سه شنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ در پارکینگ حاجی آباد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، این همایش با حضور بهزاد پارسا، حجت جذب، هلن حقدوست، جلال الدین محمد شکریه، سید شمس شفیعی، محمد حسن عاقل منش، حامد عبداللهی، حسن کریمی کرنق،  ابراهیم محبی، فرزین ملک فرنود و حسین میربلوک کاندیداهای ائتلاف «رشت من» برگزار شد.

خسرو پایندانی رئیس شورای راهبردی ائتلاف «رشت من» ابراز داشتیم: خوشحالیم که پس از سال ها تلاش توانستیم ائتلافی را گردهم آوریم که با کاندیداهای اصلح خود بر آن است تا زمینه توسعه شهری را فراهم سازد.

رئیس شورای راهبردی ائتلاف «رشت من» در خصوص اهداف تشکیل این ائتلاف خاطر نشان کرد: برای تشکیل این ائتلاف خون دل خوردیم تا بتوانیم افرادی شایسته را معرفی کنیم و این شهر را به درجه ای از توسعه برسانیم که درخور آن است و این مهم امکان پذیر نخواهد بود مگر با همدلی و همراهی شما

وی کاندیداهای ائتلاف «رشت من» را از فرهیختگان جامعه شهری خواند که همدل و هم پیمان برای رسیدن به یک هدف گرد هم آمدند و افزود: نخستین بار است که در شهر رشت یک ائتلاف لیستی مطمئن معرفی می کند و امیدوار است با تلاش و هماهنگی تک تک آحاد مردم شهرمان به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسد.

خسرو پایندانی در خصوص ادامه فعالیت های این ائتلاف در آینده خاطر نشان کرد: تصمیم ما بر این است که این ائتلاف را به یک سازمان مردم نهاد قانونی تبدیل کنیم و این ائتلاف چشم، گوش و ذهن مردم، کاندیدا و مسئولین خواهد شد تا بتواند مدیران شهری را در ارتباطی تنگاتنگ با مردم قرار دهد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که این کاندیدا نوک پیشانی ما برای رسیدن به شورای شهر باشند و ائتلاف «رشت من» در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بهزاد پارسا کاندیدای منتخب ائتلاف «رشت من» ضمن قدردانی از این ائتلاف اظهار داشت: خوشحالم برای اولین بار در این دوره شاهد آن هستیم که تمام مردم به یک خرد جمعی و حس مسئولیت پذیری رسیده اند و همگی برای شهرشان رشت یکصدا تلاش می کنند تا به آرمان شهرشان برسند.

وی با ابراز تاسف از اینکه امروز به عنوان شهر اولین ها فقط به گذشته اتکا می کنیم، گفت: دل های ما آزرده است و این احساس نگرانی و دغدغه برای شهرمان باعث شده است که همگی وارد این میدان کارزار شوند.

بهزاد پارسا پروژه های اجرا شده در شهر را تاکنون بدون مطالعه و بدون استفاده از توان متخصصین متعهد دانست و با انتقاد از نحوه ساخت پیاده راه فرهنگی رشت، اذعان داشت: در حالیکه در تمام دنیا در اجرای هر پروژه به بازخوردهای عمومی آن پروژه توجه می شود، متاسفانه این مهم مورد غفلت مسئولان ما است. و بسیار درد آور است که این شهر با پتانسیل های گردشگری و فرهنگی بالا خود حرفی برای گفتن ندارد و گردشگر با ورود به این شهر احساس سرگردانی می کند.

وی با دعوت از آحاد مردم جهت شرکت در انتخابات، ابراز امیدواری کرد که مردم با حضور گرم خود و رای به ائتلاف « رشت من»  که کاری شورایی را آغاز نموده است، این ائتلاف را یاری رسانند تا در ادامه با یک کار شورایی مناسب بتوانند برای آینده این شهر تصمیماتی درست اتخاذ نموده و توسعه شهر را محقق سازند.

حسین میربلوک کاندیدای منتخب ائتلاف «رشت من»، رشت من را نیازمند هوایی تازه خواند و گفت: این جمع تصمیم دارد به این رویا تحقق ببخشد. رویایی به نام شهر سرافراز و شهر سربلند

وی بیان کرد: همکاران ما در ائتلاف «رشت من» بر این باورند که می توانند. اگر با هم باشند، می توانند.

حسین میربلوک خود را نماینده نسل جوان خواند و گفت: بر این باورم که ۳۰ درصد از پست های مدیریتی باید از آن نسل ما باشد و این امر نیازمند فکری نو و اندیشه ای نو است و میسر نخواهد شد مگر با همراهی و همدلی شما

وی با انتقاد از سیاسی شدن بسیاری از امور اذعان داشت: سیاست بازان و سیاست کاران تصمیم گرفتند عرصه ای را نابود کنند و در هر عرصه ای که سیاست ورود کرد از اقتصاد و ورزش گرفته تا فرهنگ و … نابود شد. از این رو خواهش می کنم اجازه ندهیم مدیریت شهری نیز آلوده سیاست کاران شود. ما خودمان تصمیم می گیریم و اجازه نمی دهیم کسی از بیرون خواسته های خود را به ما تحمیل کند.

در ادامه حسین میربلوک به عنوان عضوی از ائتلاف «رشت من» به معرفی سایر کاندیداهای این ائتلاف پرداخت.

حجت جذب کاندیدای منتخب ائتلاف «رشت من» با اشاره به آیه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم» از قرآن کریم که می فرماید خداوند سرنوشت هیچ قومی و «ملّتی» را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود تغییر دهند، تأکید کرد: این آیه تاثیرگذاری هر قومی بر سرنوشت خویش را بیان می کند. بنابراین اگر قرار باشد اتفاقی در شهری ببیفتد باید مردمان آن شهر کمر همت بربندند.

وی با اشاره به اینکه وجود وحدت و همدلی در سایر شهر ها و استانهای کشور باعث پیشرفت آن ها گردیده است، گفت: اکنون ائتلافی به نام «رشت من» با انتخاب افرادی فنی، متخصص، سالم، همدل و همراه برای رسیدن به این اتحاد و همدلی گام برداشته تا این مهم را تحقق ببخشد و با استفاده از این فرصت است که تعقل اتفاق می افتد.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر رشت با اشاره به وجود شرکت های تولیدی توانمند بومی اذعان داشت: ما شهرداری و شورایی نمی خواهیم که با وجود متخصصین و سرمایه گذاران بومی از سرمایه گذاران و پیمانکارانی از اصفهان، یزد ،تبریز و یا سایر شهرها و استان ها استفاده کنند.

 ملک فرنود کاندیدای منتخب ائتلاف «رشت من» در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر رشت، حضور گرم مردم را اثبات کننده این امر دانست که در زمان تصمیم گیری مهمی برای شهرمان قرار داریم و نباید این بار شورایی را کلید دار کنیم که همچون شورای گذشته خروجی آن جز منازعات نبوده است.

وی در ادامه گفت: فرهنگ و ورزش ما را سیاسی کردند و اکنون می خواهند ترافیک و محیط زیست ما را نیز سیاسی کنند. ما شورای سیاسی نمی خواهیم. شورایی نمی خواهیم که منافع شخصی خود را برمنافع شهری ارجحیت دهند.

ملک فرنود با بیان اینکه شورا شهر جایگاه افرادی کارآزموده، متخصص، متعهد و همگراست است و مکانی است که باید به دور از کشمکش های سیاسی باشد، اذعان داشت: ائتلاف وزین شهر رشت از این امتیازات و خصوصیات برخوردار است و گرایش های سیاسی را کنار گذاشته و تخصص را انتخاب کرده است و پس از انتخابات نیز به عنوان یک تیم مشورتی در کنار کاندیدای راه یافته به ائتلاف خواهند بود که پس از گذشت چهار شاهد اهم مشکلات امروز نباشیم.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: بر مبنای تخصص و همدلی استدعا دارم این اتحاد را قدر بدانیم و این اتحاد را مورد عنایت همشهریان قرار دهیم.

هلن حقدوست کاندیدای منتخب ائتلاف «رشت من» در جمع میهمانان همایش بزرگ ائتلاف «رشت من» ۳ خواهش را مطرح کرد و از تمامی آحاد مردم خواست پای صندوق های رأی حاضر گردند، حتما برای حضور بانوان در شورا یک یا دو کرسی در نظر بگیرند و عاقلانه، اندیشمندانه و مدبرانه انتخاب کنند.

وی در ادامه گفت: از شما مردم میخواهم که از من برنامه بخواهید و از عزیزانی که قبلا شورایی بودند کارنامه بخواهید.

 حقدوست ابراز امیدواری کرد که به سمت و سویی پیش رویم که برای شهر و شهروندانمان حال خوب و نیکو تر از امروز بسازیم.

ابراهیم محبی کاندیدای منتخب ائتلاف «رشت من» به بیان سوابق خود پرداخت و گفت: به عنوان اولین گیلانی بعد از ۱۸ سال به هیأت رئیسه شورا عالی استان ها راه یافتم و نماینده هفت هزار شورای شهر و روستا در شورای عالی استان ها هستم. و امیدوارم با تجربه بسیار بالای خود در شورای عالی استان ها بتوانم به شهرم خدمت کنم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بر ۳۰ شورای استان نظارت داشته اذعان داشت تمامی شهرها به دنبال درآمد ثابت و پایدار بودند در حالی که متاسفانه تنها ۵۰ درصد از بودجه شهرداری رشت در سال ۹۵ تحقق یافت و مردم رشت به دلیل اینکه پروژه های عمرانی الویت بندی درست نداشتند دچار چالش شدند.

ابراهیم محبی به حضور دو نماینده از اصناف که در ائتلاف«رشت من» حضور دارند اشاره کرد و گفت: حضور این افراد در شورا میتواند بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشد.

ابراهیم محبی ایجاد امنیت شغلی برای پرسنل شهرداری و حفظ ثبات مدیریتی را از الویت های خود در صورت راه یافتن به شورا عنوان کرد.

حسن کریمی کرنق کاندیدای منتخب ائتلاف «رشت من»، حضور خود در این ائتلاف را مایه افتخار و مباهات خواند و با اشاره به تجربه حضور خود در دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت، مشکل اصلی موجود را وجود اختلاف بین اعضای شورا ذکر کرد و گفت: برای فائق آمدن بر این موضوع باید افرادی همفکر، همسو و هم عقیده را راهی شورا کنیم و تنها در سایه وفاق و همدلی می توانیم نسبت به حل سایر مشکلات موجود در شهر اهتمام ورزیم.

محمد حسن عاقل منش کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت تمامی مردم را به حضور پای صندوق های رأی دعوت کرد و خواستار رأی به لیست شد و گفت: اگر اکثریت افراد همدل و همزبان نتوانند به شورا راه یابند، خروجی مطلوب حاصل نخواهد شد.

وی با خواندن شعر « همدلی سازی نکوست گر عاشقانه باشد آن – نغمه ای نام آشنا همچون ترانه باشد آن – خوش بگفتا همدلی از همزبانی بهتر است – این سخن گنجینه ای در هرزمانه باشد آن» به سخنان خود پایان داد.

حامد عبداللهی کاندیدای منتخب ائتلاف «رشت من» در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت ضمن تشکر از بانیان تشکیل این ائتلاف ابراز داشت: ۱۸ سال از داشتن شورایی خوب و مقتدر محروم بوده ایم.

وی در ادامه گفت: حامد عبداللهی حتی با داشتن ۵۰ هزار رأی هم به تنهایی قادر نخواهد بود کاری انجام دهد و زمانی موفق خواهم بود  که ترکیب شورای شهر، ترکیب رشت من باشد.

وی تبلیغات برای سایر کاندیدای ائتلاف «رشت من» را در ستاد انتخاباتی خود وظیفه خویش دانست و گفت: زمانی می توانیم برنامه داشته باشیم و برنامه های خود را به مرحله اجرا بگذاریم که کاندیدای  ائتلاف رشت من در شورای شهر صاحب کرسی شوند.

سید شمس شفیعی کاندیدای منتخب ائتلاف «رشت من» در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت حمایت همه جانبه از لیست این ائتلاف را مهم خواند و گفت: اگر قرار است برای شهر رشت طرحی نو دراندازیم، لیست ائتلاف «رشت من» لیستی رو به جلو، رو به آینده و متحد است که می توان به آن تکیه کرد چرا که مغز متفکر و اتاق فکر این ائتلاف از اساتید دانشگاه، بازاریان و افراد دارای تخصص و تعهد هستند.

وی عزل و نصب ۱۸ شهردار طی ۱۵ سال در رشت را علت عقب ماندگی شهر رشت عنوان کرد و گفت: این امر منجر به این شد که شهر رشت سی سال از نظر توسعه پایدار عقب بماند.

سید شمس شفیعی در پایان گفت: ما با برنامه ای منسجم برای بحران های شهر رشت آمده ایم و برآنیم در زمینه های مختلف زیست محیطی، اقتصاد شهری، ثبات مدیریت شهری  و توسعه پایدار شهری با تیمی متفکر و متخصص رشت من را به جلو پیش ببریم.

شایان ذکر است همایش بزرگ رشت من با حضور ۱۱ کاندیدای منتخب این ائتلاف و طرفداران آن ها برگزار شد که با حضور چشمگیر مردم همراه بود و اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه های این همایش بود.

Share