مدیر روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور در دیارمیرزا

هدف اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی شخصیت و هویت دادن به دانش آموزان است

رمضانعلی با اشاره به اینکه هدف اصلی اتحادیه شخصیت و هویت دادن به دانش آموزان است، گفت: نتوانستیم از ظرفیت دانش آموزان استفاده بهینه نماییم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ساعد رمضانعلی مدیر روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور ضمن بازدید از تحریریه دیارمیرزا، اظهار کرد: امروز متوجه شدم که تأثیرگذاری دیارمیرزا در استان بسیار بالاست.

وی در خصوص اهداف اتحادیه با اشاره به اینکه هدف اصلی اتحادیه شخصیت و هویت دادن به دانش آموزان است، گفت: نتوانستیم از ظرفیت دانش آموزان استفاده بهینه نماییم.

رمضانعلی با بیان اینکه دانش آموزان یک نوآوری هایی دارد که آینده کشور تضمین است، اظهار داشت: سعی داریم دست دانش آموزان را به گونه ای بگیریم که وقتی وارد جامعه می شوند بتوانند هدفی را دنبال کنند.

وی ضمن اشاره با امضا تفاهم نامه با نهاد های مختلف گفت: در تفاهم نامه ای که با سازمان فنی حرفه ای داریم قرار است که تابستان دانش آموزان اتحادیه مهارت فنی را یاد بگیرد.

رمضانعلی همچنین به طرح دادرس که در جهت تفاهم نامه با هلال اشاره کرد و افزود: باید سعی نماییم افراد مفیدی برای جامعه تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه عمده برنامه های اتحادیه به صورت تفکیک شده است، اظهار داشت: مجموعه نمایشگاهی را به نام رییس جمهور من در زمینه انتخابات و همچنین برنامه «تمام قد برای معلم برپا… » به مناسب هفته معلم اجرا می شود.

رمضانعلی با بیان اینکه هر حرکتی که در اتحادیه می شود یک عقبه فکری دارد که سپس به استان ها ابلاغ می شود، اظهار کرد: برنامه هر مدرسه یک انجمن اسلامی را در سطح کشور انجام میدهیم که اگر اتفاق بیافتد بسیار مناسب است.

اجرای سخنان رهبر معظم انقلاب برای ما تکلیف است

یاسر تقوی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی نگاهی برای دانش آموزان کل کشور دارد، اظهار کرد: آبشخور تفکر اتحادیه، تفکر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این موضوع برای ما یک الزام و اساس است. هدف اتحادیه کیفی سازی است و محتوا بسیار مهم است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان ادامه داد: محتوا نامناسب می تواند یک فرد فعال را تبدیل به یک فرد منفعل نماید و هدف اتحادیه دادن محتوای مناسب جهت ایجاد افرادی فعال برای جامعه است.

Share