معاون اطلاع رسانی ستاد انتخابات نیکومنش نودهی:

نیکومنش در ۴۷ همایش با مردم رشت سخن می گوید | تشکیل ستاد رای اولی ها

نجاری در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیتهای رسمی ستاد انتخابات نیکومنش نودهی از بامداد روز پنجشنبه، اظهار داشت: مظفر نیکومنش نودهی نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت در ۴۷ همایش با مردم رشت سخن می گوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجاری در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیتهای رسمی ستاد انتخابات نیکومنش نودهی از بامداد روز پنجشنبه، اظهار داشت: مظفر نیکومنش نودهی نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت در ۴۷ همایش با مردم رشت سخن می گوید.

وی با اشاره به راه اندازی ستاد جوانان حامی نیکومنش، افزود: این ستاد با حضور دانشجویان، اساتید، ورزشکاران و جوانان فعال فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده است.

معاون اطلاع رسانی ستاد انتخابات نیکومنش نودهی گفت: پنج ستاد مرکزی، بانوان، جوانان و رای اولی ها، ورزشکاران و اقشار تشکیل شده است که از بامداد پنجشنبه فعالیت رسمی این ستادها بر اساس قانون آغاز می شود.

نجاری با بیان اینکه روز دوشنبه هفته آینده نشست خبری مظفر نیکومنش نودهی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برنامه همایش های حامیان نیکومنش نودهی از طریق کمیته رسانه ستاد انتخابات نیکومنش نودهی اطلاع رسانی می شود.

Share