رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح

نیروهای مسلح باید در انتخابات بی‌طرف باشند و فضای ایجاد شائبه را برای خود ببندند

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان گفت: قانون بهترین مبنا و ترازوی برای برقراری عدالت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، “سید کماالدین موسوی” در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح باید در انتخابات بی طرف باشند، گفت: راه نیروهای مسلح در انتخابات راه امنیت و ولایت است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان گیلان با تاکید براینکه افسران پلیس نباید در فعالیت سیاسی گروه ها آلوده شوند، افزود: پلیس پشتیبان برگزاری انتخابات امن در کشور است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما شرکت و تشویق جامعه به شرکت در انتخابات است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید فضای ایجاد شائبه را برای خود ببندند.
این مقام مسئول با تصریح براینکه قانون مدرای باید مهم ترین خصلت نیروهای مسلح به خصوص پلیس باشد، ادامه داد: قانون بهترین مبنا و ترازوی برقراری عدالت است.

القا بی تفاوتی در جامعه یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان است

سردار محمدرضا میرحیدری در ادامه این دیدار با بیان اینکه پایداری و دلاوری متعهدانه از خصوصیات نیروهای مسلح در برابر تهاجمات مخرب دشمنان است، گفت: هدف نیروهای مسلح حفظ امنیت مردم و ارزش های انقلاب اسلامی است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر ارتقاء تخصص و توانمندی پلیس در انجام ماموریت ها، افزود: مشارکت عمومی مردم و انتقال تخصص توانایی پلیس را دوچندان می کند.
وی با تصریح براینکه بالاترین افتخار پلیس خدمت گزاری به مردم است، یادآورشد: همه دستگاه ها باید مهمترین دغدغه شان را خدمت به مردم بدانند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه نباید کاری کنیم که ماموریت های پلیس در دیدگاه مردم کم اهمیت جلوه پیدا کند، خاطرنشان کرد: جلب رضایت مردم باید یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی باشد.
سردار میرحیدری با اشاره به اینکه هیچکس نباید نسبت به اتفاق های جامعه بی تفاوت باشد، ادامه داد: القا حس بی تفاوتی در جامعه یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان است.
وی پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را یک هدف مشترک بین تمامی مردم است ادامه داد : استقلال کشور با تلاش و عمل جهادی بهتر حفظ می شود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت بدون حضور مستمر وآگاهانه مردم میسر نخواهد شد، تصریح کرد: هوشیاری مردم در بسیار ی از مواقع جامعه اسلامی را از بحران های بزرگ نجات داده است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ارتقاء امنیت جامعه نیازمند آموزش مستمر می باشد، خاطرنشان کرد: علم و توانایی بالا موجب موفقیت در حفظ امنیت جامعه خواهد شد.

Share