مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان

نظرمحمدی معجزه کرده و باید در سپیدرود بماند|شهاب مومنی مدیرعامل موقت سپیدرود است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تأکید کرد: از زمانی که من آمدم تلاش‌های زیادی برای صعود سپیدرود صورت گرفت و حالا دیگر این تیم باید روند حرفه‌ای‌گری را پیش ببرد. ابتدا باید شرکت ثبت شود و سپس ورزشگاه آماده شود و رفته رفته اتفاقات بهتری برای این تیم بیفتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص آخرین وضعیت باشگاه سپیدرود رشت بعد از صعود به لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر میرشهاب مؤمنی به عنوان مدیرعامل موقت باشگاه مشغول به کار شده و البته وی نایب رئیس هیأت فوتبال استان گیلان نیز هست و نماینده تام‌الاختیار اداره کل ورزش و جوانان استان برای انتقال باشگاه به این مرحله خواهد بود.

وی افزود: سپیدرود به عنوان یک تیم مردمی در رشت فعالیت می‌کند و انصافاً ما به اتفاق مردم شهر و مسئولان برای این تیم وقت گذاشتیم و هزینه کردیم. همین‌جا از طریق رسانه شما اعلام می‌کنم سقوط داماش و ملوان بر گردن اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است، اما خواهش من این است وضعیت سپیدرود را هم بعد از ۴۹ سال، بررسی کنید که چگونه این تیم به لیگ برتر صعود کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تأکید کرد: از زمانی که من آمدم تلاش‌های زیادی برای صعود سپیدرود صورت گرفت و حالا دیگر این تیم باید روند حرفه‌ای‌گری را پیش ببرد. ابتدا باید شرکت ثبت شود و سپس ورزشگاه آماده شود و رفته رفته اتفاقات بهتری برای این تیم بیفتد. اگرچه سپیدرود همین حالا مشتری‌هایی را دارد، اما هدف ما این است که شکل بومی این تیم حفظ شود و از نظر من علی نظرمحمدی معجزه کرده است.

رهنما افزود: اگر شما این‌روزها سری به شهر رشت بزنید متوجه می‌شوید که شادی و نشاط خاصی در شهر ایجاد شده و انصافاً یک اتفاق ناممکن، ممکن شده است. ما بزرگان دیگری در گیلان داشتیم اما حتماً‌ نظرمحمدی مورد لطف و عنایت خدا بوده که توانسته باعث شادی دل مردم رشت شود. این حرف را به عنوان یک گلایه مطرح می‌کنم و معتقدم علی نظرمحمدی الان باید در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشد. معتقدم تیم به هر شکل و سویی که می‌خواهد پیش برود، نظرمحمدی به عنوان سرمربی و بهارمست به عنوان سرپرست باید در این تیم حضور داشته باشند.

Share