رئیس هیات فوتبال گیلان:

نظرمحمدی با سپیدرود ادامه می‌دهد | اولویت واگذاری امتیاز به شهرداری رشت است

رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: همه تلاش علی نظرمحمدی موفقیت سپیدرود رشت در لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آنا، قربانعلی الماسخاله ضمن رد بحث جدایی علی نظرمحمدی از هدایت سپیدرورد رشت در لیگ برتر، گفت: «متاسفانه ما هنوز وارد لیگ برتر نشده‌ایم، حواشی زیادی را برای‌مان درست کردند. من تمام امروز را با نظرمحمدی بودم و در حال حاضر با هم هستیم. او اگر حرف از جدایی زده چرا یک کلمه به خود من حرفی نزده است.»

وی افزود: «همه تلاش علی نظرمحمدی این است که فصل آینده تیمش را با قدرت وارد رقابت‌ها کند و از نام و اعتبار فوتبال رشت دفاع کند. خوشبختانه توجهی هم به حواشی ندارد.»

رئیس هیات فوتبال استان گیلان درخصوص شرایط ورزشگاه عضدی رشت نیز بیان داشت: «امروز مسئولین سازمان لیگ از شرایط ورزشگاه بازدید کردند و به نظرم نظرشان مثبت بود. با این حال ما منتظر می‌مانیم تا نظر نهایی به ما اعلام شود.»

او در مورد اینکه بازیکنان سپیدرود رشت اعلام کردند پولی بابت قرارداد فصل گذشته‌شان دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: «ما خودمان به بازیکنان تیم گفتیم همه جا بگویند که هیچ پولی نگرفته‌اند. هر چند قرارداد یک موضوع محرمانه بین باشگاه و بازیکن است.»

الماسخاله در مورد موضوع واگذاری تیم سپیدرود رشت به کجا انجامید، بیان کرد: «با توجه به تفاهم نامه‌ای که بین ما و شهرداری بسته شده بود آنها یک میلیارد به تیم کمک کردند و ما هم طی نامه‌ای به آنها اعلام کردیم که اولویت واگذاری امتیاز تیم سپیدرورد با شهرداری است. البته آنها جوابی به ما نداده‌اند چون بحث انتخابات در میان است و احتمالا پس از برگزاری انتخابات به ما جواب نهایی داده می‌شود.»

Share