برای حمایت مالی از سپیدرود اتفاق افتاد:

نشست کادر مدیریتی و فنی سپیدرود با مسئولین موسسه کوثر گیلان

نشست مشترک کادر مدیریتی و فنی باشگاه سپیدرود رشت با مسئولین موسسه کوثر گیلان، برای حمایت مالی از این تیم ریشه دار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی هیأت فوتبال گیلان، نشست مشترک کادر مدیریتی و فنی باشگاه سپیدرود رشت با مسئولین موسسه کوثر گیلان، برای حمایت مالی از این تیم ریشه دار در سالن اجتماعات موسسه مالی کوثر برگزار گردید.

در این جلسه در ارتباط با خدمات متقابل موسسه ی کوثر و باشگاه سپیدرود بحث و تبادل و نظر شد و توسط مدیریت موسسه دورنمای درخشان اسپانسری موسسه ی کوثر برای حاضرین تشرح شد.

بنابراین گزارش، مهندس کشاورز مدیر موسسه ی کوثر اعلام کرد: همه ی هواداران می توانند با افتتاح یک حساب عادی در موسسه، کارت بانکی خود را با لوگوی تیم سپیدرود دریافت کنند و بلافاصله بعد از فعال شدن کارت‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: در سال گذشته بخش قابل توجهی از هزینه های پرسپولیس و استقلال توسط موسسه ی کوثر تامین شد و این اتفاق مسلمن برای سپیدرود نیز خواهد افتاد.

از این پس هوادران پرشور این تیم ریشه دار میتوانند برای افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری منقش به لوگوی سپیدرود به شعب این موسسه در سراسر استان مراجعه نمایند.

کارت هواداری این حساب  عضو شبکه شتاب بوده و هواداران این تیم  تنها با گشایش حساب هودارای همچون هواداران تیم های پرسپولیس تهران، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز می توانند به این تیم کمک کنند.

همه هواداران می توانند با افتتاح یک حساب عادی در موسسه، کارت بانکی خود را با لوگوی تیم مورد علاقه شان دریافت کنند و بلافاصله بعد از فعال شدن کارت‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند.از سوی دیگر باشگاه سپیدرود نیز با درج نشان تجاری موسسه ی کوثر بر روی پیراهن، سایت رسمی و سایر فضاهای مجازی، فضای تمرین و سامانه هواداری به تبلیغ موسسه کوثر بپردازد.

در پایان این مراسم یک فقره حساب هواداری سپیدرود برای تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان سپیدرود افتتاح گردید و قرار شد در مراسم جشنی که از سوی موسسه برگزار می شود از قهرمانان افتخار آفرین سپیدرود تقدیر به عمل آید.

این حساب یک حساب عادی بانکی است و هوادار کارت کوثر تمام قابلیت های سایر کارت ها را دارد. این حساب یک حساب عادی بانکی است و هوادار کارت کوثر تمام قابلیت های سایر کارت ها را دارد. تخفیف‌های ویژه از فروشگاه‌ها و موسسات طرف قرارداد طرح هواداری کوثر شامل افق کوروش، کفش ملی، رستوران‌های پدر خوب، اینترنت آسیاتک، جیرینگ و همراه اول پس از فعال‌سازی کارت به هواداران محترم ارائه خواهد شد. با افتتاح حساب هواداری در موسسه اعتباری کوثر، هواداران علاوه بر بهره مندی از امتیازات و تخفیفات خاص از تیم محبوبشان نیز حمایت می کنند.

موسسه ی کوثر وابسته به وزارت دفاع بوده و از موسسات معتبر بانکی کشور می باشد.

Share