توسط فرماندار

نتایج نهایی انتخابات شوراهای شهر ماسال و شاندرمن اعلام شد

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات ماسال نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار و رئیس ستاد انتخابات ماسال نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را اعلام کرد .
محمود قاسم نژاد بعد از ظهر شنبه در گفتگو با ایرنا با اظهار قدردانی از حضور گسترده و حداکثری مردم فهیم شهرستان ماسال در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: پس از شمارش آرای صندوق های شعب اخذ رای این شهرستان، تعداد ۳۲ هزار و ۸۲۱ رای صحیح ثبت شد که به ترتیب مصطفی نظری با سه هزار و ۵۸۰ رای ، حاجب نجفی با سه هزار و ۱۰۵ رای ، سامره یعقوبی با دو هزار و ۹۸۹ رای، مهدی جمالی فرد با دو هزار و ۷۴۲رای و مجید زارع با دو هزار و ۴۵۹ رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر ماسال انتخاب شدند.
وی افزود: حافظ شیرازی با دو هزار و ۲۴۳ رای ، سید شهروز رضوی با دو هزار و ۱۷۳ رای و نبی اله فرجی با دو هزار و ۱۲۸ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر ماسال انتخاب شدند.
قاسم نژاد یاد آور شد: در بخش شاندرمن نیز مرتضی شهبازی با یک هزار و ۶۵۴ رای ، حجت الله باباپور با یک هزار و ۵۴۳ رای ، سید سجاد ایرانی با یک هزار و ۵۳۹ رای، قهرمان شعبانپور با یک هزار و۴۳۶ رای و فخرالدین شیرین نیا با یک هزار و ۳۸۱ رای به عنوان اعضای اصلی و فرهاد کوهساری با یک هزار و ۳۷۲ رای ، بهمن محمدی با یک هزار و ۲۴۴ رای و سید محمدباقر شفیعی با یک هزار و ۲۳۳ رای به عنوان اعضای علی البدل با رای مستقیم مردم انتخاب شدند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
۵۵۵ داوطلب انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان ماسال، برای کسب پنج کرسی در شورای شهر ماسال و پنج کرسی در شورای شهر شاندرمن با یکدیگر رقابت کردند.

Share