جعفرزاده نماینده مردم رشت

نامزدها از تشویش اذهان عمومی تا زمان اعلام تائید صلاحیت خودداری کنند

جعفرزاده با تاکید بر همکاری مردم و دستگاه ها با این هیات، افزود: اگر فردی به ناحق رد و یا تایید صلاحیت شده باشد نباید برای تشویش اذهان عمومی، مطالبی که صحت و سقم آن مشخص نیست را در جامعه بازگو کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس،هیات عالی نظارت را مرجع تظلم خواهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی عنوان کرد و گفت: نامزدها از تشویش اذهان عمومی تا زمان اعلام تائید صلاحیت پرهیز کنند.

“غلامعلی جعفرزاده” نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با روابط عمومی این هیات، گفت: هیات عالی نظارت، مرجع تظلم خواهی و گوشی شنوا برای نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی است، در صورتی که حقی پایمال و یا به فردی ظلم شده باشد، آن را واخواهی می کند؛ این حق برای همه محفوظ است که برای بررسی مجدد صلاحیت خود به این هیات مراجعه کنند.

وی با تاکید بر همکاری مردم و دستگاه ها با این هیات، افزود: اگر فردی به ناحق رد و یا تایید صلاحیت شده باشد نباید برای تشویش اذهان عمومی، مطالبی که صحت و سقم آن مشخص نیست را در جامعه بازگو کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اعضای هیات عالی نظارت استان گیلان از نمایندگان و نخبگان ملی هستند، گفت: تا زمانی که پاسخ تائیدیه صلاحیت نامزدها از سوی هیات عالی نظارت ارزیابی اعلام نشود، هیچ نامزدی، حق انعکاس مطلبی در رسانه ها و جراید را ندارد.

جعفرزاده در پایان تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که به لطف الهی و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، انتخاباتی پرشور و با نشاط را پیش رو داشته باشیم و این مشارکت جمعی قطعا منتج به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد.

Share