مدیر عامل موقت سپیدرود:

مومنی: اسمی از مشتریان سپیدرود نمی آورم | سپیدرود حدود ۶ میلیارد تومان بدهی دارد

مؤمنی گفت: در نشست ما با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در حضور کادر فنی و برخی از بازیکنانی که سال‌ها برای تیم زحمت کشیدند صحبت‌هایی مطرح شد و در نهایت مقرر گردید که تیم زیرنظر هیأت فوتبال استان اداره شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، میرشهاب مؤمنی مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرود رشت در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سپیدرود برای حضور در لیگ هفدهم اظهار داشت: شما مطلع هستید فصل گذشته ما چالش‌هایی را از لحاظ مالی داشتیم. در هفته هفتم بازیکنان دست به اعتصاب زده و نزدیک به ۱۱ روز تمرین نکردند. در آن زمان شخصی که تیم را اداره می‌کرد اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند امور تیم را بر عهده داشته باشد و به همین دلیل بلافاصله ما جلساتی را برگزار کردیم.

وی افزود: در نشست ما با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در حضور کادر فنی و برخی از بازیکنانی که سال‌ها برای تیم زحمت کشیدند صحبت‌هایی مطرح شد و در نهایت مقرر گردید که تیم زیرنظر هیأت فوتبال استان اداره شود. از سوی دیگر الماس خاله که رئیس هیأت فوتبال استان است مسئولیت تیم را بر عهده من گذاشت تا روزی که تیم به لیگ برتر صعود کرد و پس از آن مجدداً این مسئولیت توسط اداره کل و هیأت فوتبال به من واگذار شد.

مؤمنی تأکید کرد: در اینجا ذکر کنم که شهردار محترم رشت از لحاظ بحث پشتیبانی بسیار کمک کرد و شورای شهر نیز مبلغ یک میلیارد تومان به تیم فوتبال سپیدرود رشت کمک کرد که ما توانستیم این مبالغ را بین سایر اعضای تیم و کادر فنی توزیع کنیم. البته کار به صورت مشورتی پیش می‌رفت ضمن آنکه بازیکنان به صداقت مدیریت ایمان آورده و سعی کردیم هر چه در توان داریم بین بازیکنان تقسیم عادلانه کنیم. در این بین حسین هدایتی مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان به باشگاه کمک بلاعوض داشت و میلاد خلیل‌زاده مدیر هتل کادوس رشت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به ما کمک کرد. این را هم بگویم که استاندار علاوه بر کمک ۱۵۰ میلیونی کمک‌های روحی و روانی بسیار زیادی انجام دادند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی تأکید کرد: چند روز پیش نشستی را با جناب آقای نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار کردیم که ایشان قول دادند کمک‌هایی به ما صورت بگیرد تا بتوانیم بدهی‌های دو فصل جاری را پرداخت کرده و از طرف دیگر بتوانیم در سه بخش بدهی‌های گذشته به بازیکنان تیم و افراد حقیقی و حقوقی را پرداخت کنیم.

مؤمنی با بیان اینکه باشگاه سپیدرود حدود ۶ میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: با مؤسسه مالی و اعتباری کوثر قراردادی را به امضا رسانده‌ایم که مثل سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی کار به صورت مشارکتی پیش برود ولی این مؤسسه قرار نیست به عنوان حامی مالی فعالیت کند و قرار است از منابع به دست آمده هم ما استفاده کنیم و هم آنها. از طرف دیگر به دنبال این هستیم اگر افرادی تمایل دارند که با باشگاه سپیدرود همکاری کنند تیم را به آنها واگذار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی خواهان به عهده گرفتن مسئولیت سپیدرود شده‌اند، گفت: چون قول داده‌ام که در این زمینه صحبت نکنم فعلاً اسمی از آنها نمی‌برم ولی چند شرکت اعلام آمادگی کردند که امور باشگاه را بر عهده بگیرند.

مؤمنی در پاسخ به این سؤال که ‌آیا علی نظرمحمدی سرمربی تیم در فصل جدید خواهد بود یا خیر، گفت: طبق توافق صورت گرفته نظرمحمدی فصل آینده سرمربی تیم است و به فعالیتش با کادر فنی سابق ادامه خواهد داد. ان‌شاءالله که ما بتوانیم با کمک‌های صورت گرفته با اعضای تیم تسویه کیم و تیم را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرود در پاسخ به این سؤال که آیا نظرمحمدی نفرات مدنظر خود را به باشگاه ارائه کرده یا خیر، گفت: ما چندین جلسه را با وی برگزار کردیم و او نفراتی را به صورت شفاهی به ما اعلام کرده اما هنوز لیست نهایی خود را به ما ارائه نکرده است. سپیدرود شرایطی دارد که یک استان خواهان موفقیت آن هستند. به همین خاطر تا زمانی که بنده در این باشگاه مسئولیت دارم تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا تیم به سرمنزل مقصود برسد

Share