نایب رییس اول اتاق اصناف ایران در مراسم افتتاح مجتمع بزرگ نان و شیرینی سماء:

مهمترین بستر اشتغال کشور در اصناف است | حمایت از تولید و اشتغال در اولویت باشد

نایب رییس اول اتاق اصناف ایران مطرح کرد: دولت برای ایجاد اشتغال در کشور باید برای هر نفر ۶۵۰ میلیون تومان هزینه کند در حالی که هر واحد صنفی ما به طور میانگین در هر واحد در کشور برای ۲/۳ نفر شغل ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رییس اول اتاق اصناف ایران عصر دیروز در مراسم افتتاح یکی از بزرگترین مجتمع های تولید نان و شیرینی که با استقبال خوب اهالی حمیدیان رشت همراه بود، مهمترین بستر اشتغال کشور را در اصناف دانست و گفت: دولت برای ایجاد اشتغال در کشور باید برای هر نفر ۶۵۰ میلیون تومان هزینه کند در حالی که هر واحد صنفی ما به طور میانگین در هر واحد در کشور برای ۲/۳ نفر شغل ایجاد می کند و این اشتغال را بدون دریافت ریالی از  کمک های مالی و بانکی برای دولت ایجاد می کند.

جلال الدین محمد شکریه با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال در کشور و فراهم کردن بستر کار و تولید باید فضای کسب و کار تسهیل شود و قوانین انگیزشی جایگزین قوانین فعلی شود اضافه کرد: بستر سرمایه گذاری و تولید و ایجاد اشتغال در کشور همانند همین سرمایه گذاران مجتمع نان و شیرینی که امروز با حضور مردم در منطقه حمیدیان اماده بهره برداری است را گوشه ای از توانمندی سرمایه گذاران شهر رشت ارزیابی کرد و ادامه داد:حمایت از تولید و اشتغال اولویت برنامه همه کارگزاران در کشور می بایست باشد.

رییس اتاق اصناف مرکز گیلان همچنین در مراسم افتتاح این مجتمع از روند بخش های مختلف این مجتمع که او را محمود خانزاده معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از روسای اتحادیه ها همراهی می کردند بازدید کرد.

حسین مقراضی احدی سرمایه گذار مجتمع تولید نان و شیرینی سماء در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از حمایت و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری برای راه اندازی این مجتمع از سوی اقای شکریه رییس اتاق اصناف مرکز گیلان  و همچنین از همراهی شریک تجاری خود محمد رضا کمال پور تقدیر کرد و افزود: این مجتمع همزمان با ولادت امام حسین (ع) به عنوان مجموعه ای بسیار مدرن با رعایت اصول سه گانه فنی، مهندسی و بهداشتی و با در نظر گرفتن موارد بهداشتی و استخدام کارشناس بهداشت با زیربنای ۳۵۰ متر در دوطبقه ساخته شده است.

مقراضی تولید انواع نان بربری، سنگک، لواش در طبقه اول و تولید انواع نان حجیم و نان های رژیمی شامل جو، چند غله، امگا ۳، چاودار، هفت گیاه همراه با تولید انواع شیرینی خشک و شیرینی تر و اتاق های جداگانه تولید کیک و ترکاری را از تولیدات مجتمع سماء عنوان کرد.

به گفته وی انبار آرد، سرویس بهداشتی، اتاق تاسیسات و رختکن از امکانات این مجتمع تولید نان و شیرینی است.

حسین مقراضی با اشاره به اینکه در این مجتمع برای  ۵۰ نفر از جوانان شغل ایجاد شده است خاطر نشان کرد :تمام تلاش ما عرضه نان مرغوب  باکیفیت ، سالم برای سفره های مردم است و چون نان در سفره های مردم نقش مهمی دارد برای تحقق این مهم نگاه ما داشتن جامع با نشاط با خوردن غذای سالم است.

Share