حجت الاسلام باقری:

ملت با حضور پای صندوقهای رأی دشمنان را مأیوس خواهند کرد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی اموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا اظهار کرد: ملت ایران در روز ۲۹ اردیبهشت، با حضور باشکوه پای صندوق های رأی یکبار دیگر تمامی بدخواهان نظام، دشمنان و مستکبران عالم را مأیوس خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام باقری در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، شرکت در انتخابات و حضور گسترده مردم را امری بسیار مهم دانست که هم حمایت مردم از نظام را در پی دارد و هم موجب مأیوس شدن دشمنان نظام می شود.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه برای انتخاب کاندیدای اصلح گفت: ملت ایران در انتخابات پیش رو فردی را انتخاب می کنند که آینده کشور در دست اوست.

وی با اشاره به حضور پررنگ کارکنان ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های دفاع از انقلاب و اسلام، بویژه انتخابات ریاست جمهوری افزود: عمل به تکلیف الهی و شرکت در انتخابات یک امر ضروری است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا تصریح کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد چراکه شرکت گسترده و انتخاب برتر در این انتخابات نیز بسیار مهم است. وی ابراز امیدواری کرد: ملت ایران در روز ۲۹ اردیبهشت، با حضور باشکوه پای صندوق های رأی یکبار دیگر تمامی بدخواهان نظام و دشمنان و مستکبران عالم را مأیوس خواهند کرد.

حجت الاسلام باقری از برگزاری گردهمایی فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان گیلان در همایش یک روزه آگاه سازی سیاسی خبرداد و افزود: میهمان وسخنران ویژه این همایش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امیر سرتیپ دوم اکرمی نیا خواهند بود.

لازم به ذکر است همایش مذکور از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخه ۱۱/۲/۹۶ در فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا برگزار خواهد شد.

Share