بهزاد مقدم نیا کاندیدای شورای شهر رشت:

مشکل ساخت و ساز در زمینهای نسقی رشت را برطرف می‌کنم

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهررشت گفت:به همه شهروندان رشت قول میدهم درصورت پیروزی در انتخابات شورای شهررشت مشکل ساخت و ساز در زمینهای نسقی را برطرف خواهم کرد.

بهزاد مقدم نیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهررشت گفت:به همه شهروندان رشت قول میدهم درصورت پیروزی در انتخابات شورای شهررشت مشکل ساخت و ساز در زمینهای نسقی را برطرف خواهم کرد.

بهزاد مقدم نیا افزود: باروی کارآمدن شورای چهارم رشت مصوبه ای تصویب وپس از آن ساخت و ساز در زمینهای نسقی بامشکلات متعددی مواجه شد و پس از آن متاسفانه شهروندان جهت گرفتن امتیاز آب و برق و… سرگردان شدند.

مقدم نیا ادامه داد: عوارض هنگفتی که جهت ساخت و ساز در زمینهای نسقی در نظر گرفته شده است موجب تحمیل فشار معیشتی فراوان به شهروندان شده و بنده کاملا با این موضوع مخالف هستم.

وی با اعلام اینکه مردم رشت با فقر و بیکاری دست به گریبان هستند تصریح کرد: فقر ناشی از بیکاری زندگی بخش عمده ای از مردم رشت را با مشکل مواجه کرده است و شهروندان به منظور رهایی از مستاجری به ساخت و ساز در زمینهای نسقی روی می آورند و نباید اینگونه با آنان برخوردشود.

مقدم نیا ادامه داد: اعضای شورا منتخبین مردم رشت هستند و نباید تصمیماتی بگیرند که مردم در فشار و سختی قرار بگیرند.

Share