آیت الله قربانی

مردم کشورمان امروز با شرکت در انتخابات، پیام وفاداری شان به انقلاب را اثبات کردند

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: پیام حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، وفاداری به انقلاب و تودهنی به دشمنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله زین العابدین قربانی روز جمعه در حاشیه انداختن رأی خود در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم کشورمان امروز با شرکت در انتخابات، پیام وفاداری شان به انقلاب اسلامی را نشان داده و به دشمنان ثابت کردند بر خلاف آنچه که می گویند مردم از انقلاب خسته شده اند، همچنان ثابت قدم ایستاده اند.

وی اظهار داشت: توجه داشته باشیم که کارهای روزمره و وسوسه های شیطانی، مردم را از انجام این تکلیف الهی باز ندارد و با حضورشان به فرموده مقام معظم رهبری، عید واقعی را به وجود آورند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطر نشان کرد: مردم برنده اصلی انتخابات هستند و قانون اساسی مسئله مردم سالاری دینی را به عنوان یک تکلیف و نعمت به مردم عرضه داشته است.

وی بیان داشت: امروز مردم با حضور پرشور خود از این نعمت، قدردانی کرده و قدرشناسی خویش را از انقلاب، قانون اساسی، امام راحل و شهدا به منصه ظهور می گذارند.

مردم گیلان همگام با سایر استان ها، از ساعت هشت صبح امروز (۲۹ اردیبهشت) در محل های تعیین شده حاضر شدند تا آرای خود را به صندوق ها بریزند.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی ستاد انتخابات گیلان، یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۶۵۵ نفر در استان واجد شرایط رأی دادن در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هستند.

Share