رئیس ستاد مردمی روحانی در گیلان

مردم ما آگاه و هوشیار هستند و از دروغ متنفرند | از میانه راه باز نمی‌گردیم

جعفرزاده با بیان اینکه از میانه راه باز نمی گردیم یادآور شد: این مردم رای حداکثری به روحانی میدهند زیرا از دروغ متنفر هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم افتتاح ستاد مردمی دکتر روحانی در رشت با حضور غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، رئیس ستاد مردمی روحانی در گیلان، سیداحمدحسینی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان، چهره ای شاخص جریان اصلاح طلب و اعتدالگرای گیلان و حضور پرشور مردم در خیابان مطهری رشت برگزار شد(گزارش تصویری)

غلامعلی جعفرزاده در این مراسم با بیان اینکه ستاد اصلاح طلبان و ستاد اعتدالگرایان گیلان به همراه یکدیگر این مراسم را برگزار کردند یادآور شد: انتخابات ما منشور اخلاقی دارد و وارد حریم کسی نمی‌شویم و اجازه این را نمی‎دهیم که به کسی توهین شود.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه انتخابات ۲۹ اردیبهشت یک تصمیم سرنوشت ساز برای آینده کشور است متذکر شد: انتخابات بیانگر اقتدار کشور است و حضور حداکثری مردم چشمان دشمن را کور می‌کند.

رئیس ستاد مردمی روحانی در گیلان با ابراز تاسف برای  کسانی که میخواهند مردم را ناامید کنند یادآور شد: مردم ما آگاه و هوشیار هستند و در سال ۸۴ نفر وقتی ۱۸ میلیون پای صندوق نیامدند سبب شد تا دوران هشت ساله رقم بخورد.

جعفرزاده با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم گفت: پای صندوق رای نیامدن در واقع یعنی رای دادن به کسی که دوست ندارید رئیس جمهور شود.

وی با بیان اینکه مردم مصمم هستند وصیت آیت الله هاشمی را انجام دهند متذکر شد: همه به پای صندوق میرویم زیرا ما این نظام را دوست داریم و در چارچوب اصلاحات و اعتدال حرکت می کنیم.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با بیان اینکه برجام ما را نجات داد یادآور شد: در دولت آقای روحانی قطعا مشکلاتی بود اما روند درستی پیش گرفته شد.

جعفرزاده با بیان اینکه ایجاد شغل برای جوانان حق قانونی آنهاست، برخی شعارها را پوپولیستی و شارلاتان بازی دانست و گفت: با اعطای یارانه ۲۵۰ هزار تومانی دلار را ۱۰ هزار تومان و بنزین را  به ۵ هزار تومان می رسانند و مجلس اجازه چنین کاری را نمی دهد.

وی با بیان اینکه از میانه راه باز نمی گردیم یادآور شد: این مردم رای حداکثری به روحانی میدهند زیرا از دروغ متنفر هستیم.

نماینده مردم رشت در پایان گفت: قرار ما با شما در ساعت های اولیه صبح روز ۲۹ اردیبهشت در پای صندوق های رای برای انتخاب روحانی باشد تا هم ظریف و هم نوبخت در هیات دولت بمانند.

Share