وزیر کار و رفاه اجتماعی:

مردم ایران خسته نباشید/مشارکت گسترده و استثنایی ایرانیان نیازمند تفسیر و تحلیل است

وزیر کار و رفاه اجتماعی در پیامی بااشاره به پایان رای گیری انتخابات، نوشت:‌ آنچه در پایان رای‌گیری انتخاباتی باید صمیمانه مطرح کنم خسته نباشید به مردمی است که باردیگر درخشیدند و حضوری عقلانی در کنار صندوق های رای داشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، وزیر کار و رفاه اجتماعی در پیامی بااشاره به پایان رای گیری انتخابات، نوشت:‌ آنچه در پایان رای‌گیری انتخاباتی باید صمیمانه مطرح کنم خسته نباشید به مردمی است که باردیگر درخشیدند و حضوری عقلانی در کنار صندوق های رای داشتند.

 علی ربیعی در تلگرام خود نوشت:‌ « مشارکت گسترده و استثنایی ایرانیان در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را نمی توان با تقسیرهای سطحی و ساده تببین نمود. ما نیازمند تفسیر و تحلیل عمیقیم. کیفی تر شدن رفتار رای دهندگان، فزونی رای ایجابی، تشخیص تناقض ها، داشتن اعتراض همراه با حمایت، اصرار به رای دادن یعنی نگرانی از رای ندادن ، استقامت با نشاط و بدون خستگی از ویژگی هایی بود در رفتار رای دهندگان قابل مشاهده بود.
از سوی دیگر آینده نگری و درازمدت نگری رای دهندگان، نه محکم به وعده های شیرینِ بی اساس، نه محکم به نیمه راه ماندن و عقب رفتن و تمایل جدی به حرکت جدی تر به سمت جامعه آرام ، امن و پیشرفته از دیگر ویژگی های رفتار رای دهندگان می تواند تحلیل شود.
در این میان آنچه در پایان رای گیری انتخاباتی باید صمیمانه مطرح کنم خسته نباشید به مردمی است که باردیگر درخشیدند و حضوری عقلانی در کنار صندوق های رای داشتند.»

Share