با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان؛

مراسم اختتامیه نمایشگاه اعتیاد در دانشگاه گیلان برگزار شد+تصاویر

پارسی در اختتامیه نمایشگاه اعتیاد گفت: اعتیاد باعث آسیب های جدی به شخص، خانواده و جامعه وارد می کند، مهمترین مسئله در پیشگیری از اعتیاد، آموزش در دوران کودکی است که اهمیت بسزایی دارد آموزش ها باید چهره به چهره و گروهی باشد که تغییر باور فرد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم اختتامیه نمایشگاه اعتیاد با حضور محمدرضا پارسی مدیرکل بهزیستی گیلان، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان، یعقوبی مدیر فرهنگی دانشگاه گیلان، جمعیت جوانان هلال احمر استان، مرکز مشاوره دانشگاه گیلان، انجمن علمی دانشجویی روانشناسی دانشگاه گیلان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در اختتامیه نمایشگاه اعتیاد گفت: اعتیاد باعث آسیب های جدی به شخص، خانواده و جامعه وارد می کند، مهمترین مسئله در پیشگیری از اعتیاد، آموزش در دوران کودکی است که اهمیت بسزایی دارد و آموزش ها باید چهره به چهره و گروهی باشد تا منجر به تغییر باور فرد شود.

وی همچنین ادامه داد: کانون خانواده اهمیت بسزایی در جامعه دارد، بیماری اعتیاد جز بیماری های مزمن و عود کننده است و باید همه دستگاه ها اعم از نظارتی، درمانی و پیشگیری کمک کنند.

پارسی گفت: آموزش های پیشگیرانه باید از دوران کودکی شروع شود و یکی از مهمترین روشها کاهش تقاضا در سطح جامعه است و کاهش تقاضا در کاهش عرضه موثر می باشد.

Share