از سوی شریعتمداری صورت گرفت

محکومیت توهین به شئونات اسلامی از ناحیه فرد منتسب به ستاد روحانی

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار متنی توهین به شئونات اسلامی از ناحیه فردی منتسب به ستاد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را محکوم و بر برخورد قاطع با وی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، متن این نامه که خطاب به رئیس ستاد ایلام نوشته شده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای میرزایی

رییس محترم ستاد استان ایلام

با سلام و آرزوی توفیق الهی

به قرار اطلاع قرائت متن طنز آمیزی در اجرای برنامه افتتاحیه آن ستاد دور از شئون مذهبی و خارج از ضوابط تبلیغاتی ستادهای تبلیغاتی جناب آقای دکتر حسن روحانی بوده و موجب جریحه دار شدن احساسات برخی علما و متدینین نیز شده است.

از آنجا که دفاع از حریم قدسی ائمهء معصومین علیهم السلام وظیفه یکایک مسلمانان اعم از اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصولگراست، شایسته است فوراً با فرد خاطی قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعالیت احتمالی وی در ستاد جلوگیری به عمل آید.

ستاد مرکزی با اعلام تاسف از این حادثه و محکوم کردن آن، حفظ مقدسات و ارزش های دینی را در هر شرایطی ضروری دانسته وکلیه ستادها را در ادامه راهی که در پیش داریم به دقت کامل در اینخصوص توجه میدهد و البته هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را نیز محکوم می نماید. در فعالیت های گسترده مردمی انتخاباتی و برای هر نامزدی وقوع خطاهای مختلف را باید محتمل دانست، ولی در قبال اشتباهاتی از این دست که ممکن است از روی سوء نیت و بی اعتقادی هم نباشد باید حساس بود.

محمد شریعتمداری

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

Share