انتخابات 96 همراه با دیارمیرزا؛

لیست انتخاباتی موسسه توسعه و نوآوری دانشجویان ایران برای شهر رشت

بسیاری از ما ممکن است به دلایلی تمایلی نداشته باشیم حامی دولت یا دولت‌هایی معرفی بشویم اما انسان به وقتش باید دست به کنش‌هایی بزند که انجامش ممکن است او را حامی جناح سیاسی خاصی معرفی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، موسسه توسعه و نوآوری دانشجویان ایران از لیست خود برای انتخابات شورای شهر رشت رونمایی کرد.

در بیانیه این گروه آمده است:

با سلام خدمت مردم شریف شهرستان رشت شهر اولین ها که همه چیزش در دنیا بی بدیل است.

بسیاری از ما ممکن است به دلایلی تمایلی نداشته باشیم حامی دولت یا دولت‌هایی معرفی بشویم اما انسان به وقتش باید دست به کنش‌هایی بزند که انجامش ممکن است او را حامی جناح سیاسی خاصی معرفی کند. ممکن است فردی قادر نباشد اشتباهات کنش‌های سیاسی گذشتگان را ببخشد و بی‌تفاوتی و تماشاگری را ترجیح بدهد؛ ما یا نسل قبل از ما دست به کنش‌های سیاسی‌ای زده‌اند که از نظر فرد ممکن است قابل بخشیدن نباشد، اما همان فرد در طول زندگی‌اش در هر اجتماعی ممکن است مجبور بشود دست به کنش‌های سیاسی بزند که به نوعی با بخشایش گذشته و عهد بستن با آینده درگیر است.

عهد بستن به ما امکان می‌دهد که با آینده رو به رو شویم و محدودیت‌هایی بر پیش‌بینی‌ناپذیریِ آن وضع کنیم، در نظر داشته باشید بدون بخشیده شدن و رهایی یافتن از تبعات آنچه انجام داده‌ایم، توانایی ما برای عمل کردن، به کنش واحدی محدود می‌بود که هرگز نمی‌توانستیم خود را از آن بازیابیم و همواره قربانی تبعات آن می‌ماندیم. از طرف دیگر بدون پایبندی به اجرای عهدها، هرگز نمی‌توانستیم هویت خود را حفظ کنیم و محکوم می‌شدیم به اینکه مستاصلانه و بدون هیچ سمت و سویی در تاریکی‌های قلب تنهای هر کسی سرگردان شویم.

رأی دادن کنشی در راستای بخشایش خودمان و نسل‌های پیش از خودمان و عهدبستن با دیگران برای کنترل فردایمان است.

به امید ایرانی بهتر، ما اعضای موسسه توسعه و نوآوری دانشجویان ایران، رای خود را با نام حسن روحانی به صندوق آرای ریاست جمهوری و لیست ائتلاف تدبیر، تغییر، امید را به صندوق آرای شورای شهر رشت خواهم انداخت.

Share