رئیس ستاد مردمی روحانی در گیلان:

فرصت محاکمه ظریف را پیدا نمی‌کنند|مردم به کسانیکه خود را قیم می‌دانند، رأی نمی‎دهند

رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با تاکید بر توجه مردم به راستگویی و تقبیح دروغ گفت: مردم ایران اسلامی به کسانیکه خود را قیم آنان می دانند، رأی نمی دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، غلامعلی جعفرزاده دوشنبه شب در جمع هواداران حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آستانه اشرفیه بیان کرد: در بیست و نهم اردیبهشت ماه ، همه پای صندوق های رای خواهیم رفت تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدا ، به مقام معظم رهبری لبیک بگوئیم.
وی حسن روحانی را یکی از شایسته ترین کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ذکر و اضافه کرد: دولت روحانی، کارنامه موفقی دارد چراکه قبل از این دولت، رشد اقتصادی کشور منهای ۶ درصد بود و اکنون رشد اقتصادی به ۵ درصد رسیده است.
جعفرزاده به اثرات خوب برجام اشاره کرد و گفت: با حماسه تیم دیپلماسی دکتر ظریف کشور ما به توفیقات بسیاری به خصوص در زمینه فروش نفت دست یافته است.
جعفرزاده ضمن انتقاد از طرح این موضوع در فضای مجازی که پس از موفقیت کاندیدایی خاص، دکتر ظریف محاکمه می شود، گفت: بدون تردید هیچوقت فرصت چنین کاری را به دست نخواهند آورد زیرا مردم با انتخاب درست خود، چنین فرصتی را به آنان نمی دهند.
وی وعده برخی کاندیداها را مبتنی بر خلاف واقع دانست و افزود: مردم ما از دروغ نفرت دارند و در ۲۹ اردیبهشت ماه، نشان می دهند که پایبند اصول انقلاب هستند و با رای دادن به حسن روحانی، این امر را ثابت می کنند.
جعفرزاده با ابراز تاسف از استفاده ابزاری برخی کاندیداها از دین مبین اسلام و نام مقدس ائمه اطهار (ع) خاطرنشان کرد: مردم به دنبال آزادی های معقول هستند و به کسانی که خود را قیم مردم می دانند، رای نمی دهند.
مراسم سخنرانی غلامعلی جعفرزاده در ستاد مردمی حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد این کاندیدا در جوار حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف (ع) برگزار شد.
شهرستان آستانه اشرفیه در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۹ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

Share