مسؤول کمیته جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان:

فرزند انقلاب صحنه را خالی نمی‌کند | باید ناکارآمدی دولت را به اطلاع مردم برسانیم

مسؤول کمیته جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جوانان از حقوق‌های نجومی مدیران پیر گله‌مند هستند و برای خیزش یک تغییر در انتخابات آماده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مجید رحمانی عصر امروز در همایش بزرگ انتخاباتی جوانان گیلانی با عنوان نسل چهارمی‌ها در سالن ورزشی شهدای آتش‌نشانی این شهر اظهار کرد: خداوند را شاکریم در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که با رهبری آگاه و مردم‌سالاری نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند و هشت هزار شهید از این استان نثار انقلاب شدند.

این مسؤول افزود: جوانان  برای خیزش یک تغییر و مطرح کردن گله‌مندی‌های خود اینجا آمده‌اند، جوانان از حقوق‌های نجومی مدیران پیر گله‌مند هستند و با پیشتازی عده‌ای از دلسوزان انقلاب در کشور حرکتی به نام جمنا شکل گرفت و نتیجه تلاش‌های چند ماهه در کار تشکیلاتی این شد که کاندیداها از یک مکانیزم پایین به بالا به مردم معرفی و از تعداد ۵۸ کاندیدا دو کاندیدا انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه تمام اخلاف‌نظرها جمع شد و اکنون در بهترین شرایط هستند، گفت: در روزهای آخر با تصمیم شورای مرکزی ممکن است یک کاندیدا بماند و دیگری به نفعش کنار بکشد و ما اعلام می‌کنیم جوانان ستاد رئیسی و قالیباف متحد هستیم و در کنار هم حرکت می‌کنیم.

مسؤول کمیته جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید در صحنه باشیم و ضعف‌های موجود دولت و ناکارآمدی آن را به اطلاع مردم برسانیم، ادامه داد: این موضوع که مردم رشت و گیلان دارای یک تفکر خاصی هستند پذیرفته نیست و باید کوشید فضاهای مجازی نباید ما را گول بزند و کار باید میدانی و در صحنه اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: به عنوان نماینده جبهه جوانان باید بگویم که همه ما یک دغدغه مشترک داریم و در کنار هم برای معرفی کاندیداهای انقلابی و رسیدن به پیروزی باید تلاش کنیم، رهبری فرمودند ما دولتی می‌خواهیم که عاقلانه تدبیر کند و عاشقانه جهاد کند و از سیاه‌نمایی گذشته دست بردارد.

رحمانی با تصریح بر اینکه ما دولتی می‌خواهیم که از کربلا درس واقعی بگیرد و به فکر درس مذاکره نباشد، خاطرنشان کرد: نهضت جنگل در همین شهر و استان پا گرفت و یک سردار عاشورایی داشت و انگلیسی‌ها به سردار میرزا کوچک پیشنهاد وسوسه انگیزی دادند و گفتند تو از حمایت اسلام دست بردار و ما حکومت تو را در ایران به رسمیت خواهیم شناخت، میرزا در جواب انگلستان گفت من و رفیقانم محال است آلت دست انگلیسی‌ها شویم و عاری از شرف می‌دانم کسی که عزت و استقلال ایران را برای ثروت و قدرت بدهد، ما با شرافت زندگی کرده‌ایم و با شرافت خواهیم مرد.

وی متذکر شد: ما فرزندان نسل امام حسین(ع) و میرزا کوچک هستیم و فرزند انقلاب صحنه را خالی نمی‌کند و نمایندگانش را تنها نمی‌گذارد و امیدواریم جشن پیروزی منتخب جریان و گفتمان نسل چهارم را با هم بگیریم.

Share