استاندار گیلان مطرح کرد:

عملیات اجرایی ساخت پتروشیمی در شهرستان رودسر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

باتوجه به نزدیک بودن شهرستان رودسر به میدان نفتی سردار جنگل و مذاکراتی که با وزیر نفت انجام شد ساخت پتروشیمی در شهرستان رودسر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در دیدار و گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین کشاورز امام جمعه بخش چابکسر گفت: عملیات اجرایی ساخت پتروشیمی در شهرستان رودسر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

 دکتر نجفی در این دیدار که پیش از ظهر امروز و با حضور مدیران استانی و شهرستانی صورت گرفت، ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه چابکسر و همراهی و تعامل سازنده‌ی وی با مدیران شهرستان افزود: به منظور افتتاح، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های مختلف سطح استان در شهرستان‌های متعدد حضور پیدا کردیم و امروز نیز به همین منظور وارد شهرستان رودسر شدیم.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی جزء وظایف ذاتی دولت و مسئولین دولتی است خاطر نشان کرد : براساس بیانات رهبر معظم انقلاب که همواره تأکید بر بیان عملکرد دولت توسط دولتمردان داشته و دارند، ما وظیفه داریم در این خصوص فعال باشیم و به همه جا سرکشی کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به حسن توجه و نظر مثبت امام جمعه چابکسر درخصوص عملکرد دولت در استان اشاره کرد و گفت: شما همواره عملکرد دولت را دیده‌اید و ما نیز قدردان توجه‌ شما هستیم.

استاندار گیلان افزایش ۱۰۸ درصدی قیمت چای، افزایش ۴ هزار هکتاری سطح زیر کشت چای و افزایش ۲۳۴ درصدی درآمد کشاورزان چای را از افتخارات دولت در استان گیلان برشمرد و با بیان اینکه درحوزه‌ی برنج تلاش کردیم از واردات آن جلوگیری کنیم، افزود: طی مدت تصدی دولت گذشته، واردات زیادی صورت گرفت و زمان شروع بکار دولت تدبیر و امید با ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن برنج وارداتی مواجه بودیم که فضا به سمت نابودی برنج سوق داده شده بود و تلاش کردیم مجدداً آنرا احیاء کنیم.

وی ادامه داد: در منطقه‌ی شما نیز مرکبات صدمه دیده است و لازم است اقدامات جدی‌تری صورت گیرد و یقیناً در این خصوص اقدامات عاجل و لازم صورت خواهد پذیرفت.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه تا پروژه‌ای آماده بهره‌برداری نباشد آنرا افتتاح نخواهیم کرد، گفت: انشاء ا… ظرف ماه‌های آینده پروژه‌ی راه آهن نیز افتتاح شده و  به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

استاندار گیلان در پایان به اهمیت بحث پتروشیمی در شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه این پروژه موقعیت اشتغالزایی خوبی دارد طی بازدیدی که با حضور وزیر نفت دولت در ماه‌های اخیر داشتیم، در تلاشیم اجرای آنرا نهایی کنیم.

وی افزود: باتوجه به نزدیک بودن شهرستان رودسر به میدان نفتی سردار جنگل و مذاکراتی که با وزیر نفت انجام شد ساخت پتروشیمی در شهرستان رودسر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

Share