با کلنگ زنی مسوولین؛

عملیات اجرایی احداث راه دسترسی شهرک صنعتی لاهیجان آغاز شد+گزارش تصویری

عملیات اجرایی احداث راه دسترسی شهرک صنعتی لاهیجان با کلنگ زنی آن توسط مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران روز چهارشنبه پس از بازدید از دو شهرک صنعتی تموشل و توستان لاهیجان در نشستی با صاحبان صنایع و صنعتگران مشکلات این صنایع را بررسی کرد.

علی یزدانی در مراسم کلنگ زنی احداث راه دسترسی شهرک صنعتی اصلی ( توستان) لاهیجان در جمع خبرنگاران گفت: در نشستی که با حضور نماینده و فرماندار لاهیجان و با تولید کنندگان و کار آفرینان در شهرک صنعتی لاهیجان برگزار شد، مشکلات و مسایل آنها بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی لاهیجان مشکلاتی از نظر زیرساخت نظیر راه ارتباطی و تصفیه خانه فاضلاب دارد که با توجه به هماهنگی هایی که با استاندار گیلان در این زمینه شده و از قبل تقسیم کاری در این شهرستان و شهرک صورت گرفته، امروز عملیات اجرایی راه ارتباطی را آغاز می کنیم.

وی اظهار داشت: منابع اعتباری این راه مشخص شده و آنچه که مربوط به سازمان ما می شود در چند روز آینده حواله خواهد شد تا نسبت به تملک اراضی با همکاری فرمانداری و نماینده این شهرستان اقدام شود و اجرای آن هم توسط شهرک های صنعتی استان صورت می گیرد.

یزدانی یادآور شد: تلاش می شود تا تابستان و قبل از بارندگی های پاییز، این راه به اتمام برسد و پیمانکار تصفیه خانه شهرک صنعتی لاهیجان هم تعیین شده که ظرفیت این تصفیه خانه از یکصد مترمکعب در شبانه روز به ۳۰۰مترمکعب افزایش می یابد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شهرک صنعتی لاهیجان شهرک خوبی است و در حوزه صادرات فعالیت دارد و از شهرک هایی است که در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی حرکت می کند و چند واحد آن که راکد است هم از محورهایی است مانند سایر شهرک ها مورد بررسی قرار می گیرد تا نسبت به رفع مشکل آن اقدام شود.

فرماندار لاهیجان نیز در این نشست گفت: ۱۸واحد صنعتی فعال در این شهرک صنعتی و در کل شهرستان ۱۹۶واحد صنعتی وجود دارد که ۱۴۲واحد فعال است و ۴۵درصد شاغلین صنعتی در شهرک صنعتی توستان لاهیجان قرار دارند.

سید محمد احمدی تصریح کرد: راه دسترس دو شهرک صنعتی لاهیجان قابل قبول نیست و باید نسبت به تکمیل آنها اقدام شود.

Share