در مراسم رونمایی از سردیس زنده یاد اکبر رادی و استاد ناصر مسعودی

عاطفی: خانه تئاتر شهر رشت افتتاح می‎شود | ثابت‎قدم: هنرمندان ما خود دولت‌ساز هستند

عاطفی گفت: در یک ماهه آینده خانه تئاتر شهر رشت در محدود منطقه دو به نام خانه تئاتر اکبر رادی افتتاح خواهد شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم رونمایی از سردیس مفاخر گیلان زنده یاد اکبر رادی و استاد ناصر مسعودی با حضور جمعی از فرهیختگان کشوری در سبزه میدان رشت برگزار شد.

شهردار منطقه دو رشت در این مراسم اظهار کرد: بسیار خوشحالی هستیم که در پنج ماه گذشته در خدمت مشاهیر و مفاخر رشت هستیم و این افتخار را داریم که برای پاسداشت و تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری هنرمندان شهرمان که آوازه کشوری و حتی جهانی دارند توانستیم برنامه ای کوچک نه در لایق این بزرگان بلکه به قدر وسعمان برگزار نماییم.

عاطفی یادآور شد: خوشحال هستیم که امروز مدیریت شهری با مدیریت و راهبردهای دکتر ثابت قدم شهردار رشت علاوه بر توجه عمرانی و خدماتی نگاه ویژه‎ای به مسایل اجتماعی و فرهنگی رشت دارند.

شهردار منطقه دو رشت با بیان اینکه سرآمد تمام فعالیت‎های ما می‎تواند زنده نگهداشتن یاد و خاطره هنرمندان شهر و پاسداشتشان باشد، یادآور شد: امیدواریم این چنین حرکتهایی ادامه دار باشد.

وی افزود: اکبر رادی و استاد مسعودی از شناسنامه‎های گیلان و رشت هستند و ما به چنین هنرمندانی به خود می بالیم.

عاطفی در پایان گفت: در یک ماهه آینده خانه تئاتر شهر رشت در محدود منطقه دو به نام خانه تئاتر اکبر رادی افتتاح خواهد شد.

هنرمندان ما خود دولت‌ساز هستند

در ادامه مراسم شهردار رشت با ابراز خرسندی از برگزاری چنین مراسمی گفت: خوشحالم از اینکه در یک مناسبت فرهنگی حضور دارم.

سیدمحمدعلی ثابت قدم با قدردانی از عملکرد شهردار منطقه دو رشت اظهار کرد: ایشان در مسیر امور فرهنگی که شاید بالغ بر یک دهه از شورای نخست به بعد از آن غفلت شده بود با یک نگاه ویژه تلاش کردند.

وی افزود: ما باید قبول کنیم که هنرمندان و گذشتگانمان را پاس بداریم تا آیندگان از نعمت آنها بهره‎مند شوند.

شهردار رشت با بیان اینکه هر هتری خود یک دولت است اظهار کرد: قطعا دولتها باید هنرمند باشند و قدر هنرمندان را بدانند. هنرمندان ما خود دولت‌ساز هستند و باید پایدار بمانند و قدر آنها را در زمان حیاتشان بدانیم.

Share