فوتبال دسته دوم کشور

شکست داماش مقابل برق جدید شیراز

تیم برق جدید شیراز در مرحله نهایی رقابت های فوتبال دسته دوم کشور، تیم داماش گیلان را شکست داد و خود را به یک قدمی تیم شهرداری ماهشهر خوزستان در صدر جدول رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، در این بازی که از هفته نهم این رقابت ها عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، تیم برق جدید شیراز با ارائه یک بازی خوب، تیم داماش گیلان را که روزگاری در لیگ برتر کشور حضور داشت شکست داد.

با توجه به توقف تیم شهر داری ماهشهر خوزستان برابر شهرداری فومن گیلان، فاصله تیم برق جدید شیراز با شهرداری ماهشهر خوزستان که هم اینک در صدر جدول قرار دارد به ۲ امیتاز رسید.

دیدار پایانی این رقابت ها که تیم صعود کننده به دسته اول را تعیین می کند از حساسیت زیادی بر خور دار است.

هم اینک در این گروه تیم شهرداری ماهشهر خوزستان با ۱۶ امتیاز صدرنشین است، تیم برق شیراز هم با ۱۴ امتیاز در تعقیب این تیم است.

در مرحله نهایی مسابقات فوتبال دسته دوم کشور ۱۲ تیم در ۲ گروه قرار دارند که در پایان این بازی ها تیم های نخست هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول می روند و تیم های دوم هر گروه هم در یک دیدار حذفی (پلی اف) در یک زمین بی طرف به مصاف هم می روند تا سرنوشت تیم سوم صعود کننده به دسته اول مشخص شود.

Share