سماکچی در جمع حامیان گفتمان عقلانیت و توسعه

شورا و شهرداری باید یکدل باشند| لزوم اعتقاد اعضای شورا به عقلانیت و توسعه و خرد جمعی

سماکچی گفت: هیچ سرمایه‌گذاری در شهری که شورا و شهردارش مدام باهم اختلاف دارند ورود نمی کند و آنها ثبات مدیریتی میخواهند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین(مازیار) سماکچی در نشست انتخاباتی حامیان گفتمان عقلانیت و توسعه گفت: شهرداری فقط ارایه کار خدماتی نیست بلکه کارهای دیگری نیز باید برای شهر انجام دهد. این مسئله همیشه بوده که تا زمانی پول نباشد کاری پیش نمیرود. جذب سرمایه گذار مهمترین چیز برای رسیدن به توسعه پایدار است و باید زمینه را برای حضور سرمایه‌گذار در شهر آماده کنیم.

کاندیدای شورای شهر رشت اظهار کرد: کجا گفته شده است که نمام هزینه توسعه یک شهر را مردم باید بپردازند! مردم نباید پرداخت کنند و باید جذب سرمایه‌گذار کنیم اما از آن طرف عقلانیت اقتصادی به ما میگوید که هیچ سرمایه‌گذاری در شهری که شورا و شهردارش مدام باهم اختلاف دارند ورود نمی کند و آنها ثبات مدیریتی میخواهند.

وی افزود: شورا و شهرداری باید یکدل باشند. برای پاک شدن و یکدست شدن شهر باید اول دلهای مسوولین باهم یکدست و پاک باشد. شورا محل افراد متخصص و دلسوز، مردمی، متخصص و دردآشنا است. شهر ما نیاز به متخصص فرهنگی، اجتماعی و مهندسین متبحر دارد اما این متخصصین باید به عقلانیت و توسعه و خرد جمعی اعتقاد داشته باشند.

سماکچی یادآور شد: در شهر کارهای عمرانی در حال انجام است هرچند برخی در این زمینه مانع تراشی می کنند اما با ائتلاف عقلانیت و توسعه همه چیز درست شودو رشت به سمت توسعه حرکت می کند.

Share