فرمانده نیروی دریایی ارتش

شرکت در انتخابات کار بزرگی است| الحاق موشک انداز، ناوشکن و زیردریایی در جنوب و شمال

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: الحاق یک فروند ناو موشک انداز، یک فروند ناوشکن و یک فروند زیردریایی در جنوب و همچنین یک فروند ناو موشک انداز در شمال کشور طی سال جاری، از برنامه های در دستور کار نداجا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شرکت در انتخابات را کاری بزرگ دانست و از آحاد مردم خواست حتماً در دو انتخابات پیش رو، مشارکتی چشمگیر و گسترده داشته باشند.

دریادار حبیب الله سیاری اظهار داشت: تاکید بر این است که مردم در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری، در انتخابات مشارکت صددرصدی داشته باشند.
وی افزود: در طول عمر پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، توانسته ایم به جهانیان ثابت کنیم که علاوه بر مشارکت مردم در انتخابات، همواره مردم سالاری دینی در کشور ما حاکم بوده است.
فرمانده نداجا ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیانگر جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در تحقق مردم سالاری دینی در دنیاست و مردم با حضور پرشور در انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزایند.

الحاق موشک انداز، ناوشکن و زیردریایی در جنوب و شمال کشور

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: الحاق یک فروند ناو موشک انداز، یک فروند ناوشکن و یک فروند زیردریایی در جنوب و همچنین یک فروند ناو موشک انداز در شمال کشور طی سال جاری، از برنامه های در دستور کار نداجا است.

 دریادار حبیب الله سیاری اظهار کرد: دفاع از مرزهای آبی و حفظ منابع و منافع جمهوری اسلامی در شمال و جنوب کشور و آب های بین المللی ، مهمترین اولویت نیروی دریایی در ابعاد مختلف و در عرصه دریاهاست.
وی که برای افتتاح سامانه شبیه ساز خودرو در واحد ترابری مجموعه آموزشی شهید نامجوی مرکز آموزش های تخصصی باقرالعلوم در انزلی حضور داشت، افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره بر اساس قوانین بین المللی در آب های آزاد جهان حضور دارد.
دریادار سیاری با اشاره به تلاش برای حضور مقتدرانه در آب های خارج از ایران و فرامنطقه گفت: برای حضور مقتدرانه در آب های بین المللی، پرورش نیروی انسانی توانمند و شایسته و همچنین ساخت تجهیزات مورد نیاز و تعمیر و نگهداری آنها ، همواره در دستور کار نیروی دریایی قرار دارد.
وی یادآور شد: در هفته گذشته ، سه ناو گروه در کشورهای عمان ، هندوستان و قزاقستان در راستای برقراری امنیت و افزایش تعاملات و صلح و دوستی و همچنین جلوگیری از ایران هراسی ماموریت های خود را با موفقیت به انجام رساندند.

Share