سرمربی سپیدرود رشت:

از خوشحالی مردم رشت خوشحالم | سپیدرود رشت قطب چهارم فوتبال ایران می‎شود

سرمربی سپیدرود می‌گوید این تیم پس از استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی، پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نظر محمدی پس از صعود دراماتیک به لیگ برتر با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: به خاطر صعود خاطره‌انگیزمان بسیار خوشحال هستم. ما در این بازی دراماتیک ابتدا جلو افتادیم ولی بازی ۲ بر صفر برده را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کردیم اما حسین کعبی در ادامه با یک ضربه نفسگیر توانست ما را به لیگ برتر برساند.

سرمربی سپیدرود افزود: به خاطر خوشحالی مردم رشت بسیار بسیار خوشحالم. مردم رشت در حال حاضر به خاطر سپیدرود احساس غرور می‌کنند. سپیدرودی که از لیگ ۲ به لیگ یک رسید و از لیگ یک به لیگ برتر. سپیدرودی که با دستان خالی، مظلوم‌ترین تیم فوتبال ایران بوده و به همین خاطر دوست داشتنی‌ترین تیم فوتبال ایران است. اگر به خوبی مورد حمایت قرار بگیریم بازیکنان ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. مطمئنا قطب چهارم فوتبال کشور را سپیدرود تشکیل می‌دهد و بعد از پرسپولیس، استقلال و تراکتور، سپیدرود پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران است. امیدوارم در لیگ برتر با حمایت همین هواداران حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه باید از سپیدرود حمایت شود، گفت: چه از نظر سخت‌افزاری و چه از نظر منابع انسانی و اقتصادی که از نقاط ضعف فوتبال گیلان است، باید حمایت شویم. مدیران ارشد ما باید بدانند که برای شرکت در لیگ برتر باید منابع اقتصادی قوی داشته باشیم تا تیم دغدغه مالی نداشته باشد و بدون دغدغه به مسائل فنی بپردازد. سالی که گذشت ۵۰ درصد انرژی ما برای مسائل مالی تلف شد. در کل ما باید برای فصل آینده تقویت شویم.

نظرمحمدی درباره جلسات متعددی که پیرو مالکیت و مسائل اقتصادی باشگاه سپیدرود برگزار شد، عنوان کرد: ما وقتی می‌گوییم فوتبال حرفه‌ای است، بحث یک میلیون یا دو میلیون تومان نیست. ما باید دنبال جذب منابع مالی پایدار باشیم. ما وقتی می‌گوییم بودجه ما برای سال آینده ۴ میلیارد است، ۱۰ میلیون دیگر نمی‌تواند گوشه‌ای از آن را بگیرد. این برد را به تمام خانواده شهدا که کیلومترها آنطرف‌تر از خاک ایران در سوریه برای آرامش نوامیس ما می‌جنگند، تقدیم می‌کنم.

Share