درنشست مشترک رئیس اتاق اصناف گیلان،مدیرکل ورزش وجوانان و سرمربي تیم سپیدرود مطرح شد:

سپیدرود، اردیبهشت رشت را امروز رویایی می‌کند| بازار همیشه در کنار سپیدرود بوده است

نایب رییس اول اتاق اصناف ایران بازی دوشنبه (امروز )سپیدرود را برای این تیم حیاتی خواند و با تاکید براینکه هورادان برای جشن پیروزی این تیم امشب نخواهند خوابید تصریح کرد: سپید رود، اردیبهشت رشت را امروز رویایی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شامگاه دیشب جلسه ای بین رییس اتاق اصناف گیلان با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و سرمربی تیم سپیدرود برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسایل مختلف ورزش استان گفتگو شد. مسعود رهنما در این جلسه اظهار داشت: اتاق اصناف و بازاریان درچند مرحله کمکهای خوبی را به ورزش و تیم فوتبال سپیدرود رشت داشته اند و به صورت مداوم پیگیر مشکلات و نیازهای تیم سپیدرود بوده و هستند.

رهنما در ادامه افزود: ما باید قدردان حضور بزرگان شهر رشت در انتخابات باشیم.

جلال الدین محمد شکریه ضمن قدردانی از تلاشهای کادر فنی و بازیکنان تیم سپیدرود در مسابقات لیگ یک که باعث ایجاد یک هنجار مثبت در شهررشت شده است از زحمات بازیکنان و کادرفنی این تیم قدردانی کرد.

رییس اتاق اصناف گیلان با تاکید براین نکته که سپیدرود بخشی از هویت مردم رشت است گفت: بازار همیشه در کنار تیم سپیدرود بوده است و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.

وی افزود:به طورحتم وجود بازیکنان متعصب و مربی کاردان و جوانی همچون علی نظر محمدی از دلایل موفقیت های تیم سپیدرود است که در این موفقیت نباید نقش هواداران سپیدرود رانادیده گرفت.

نایب رییس اول اتاق اصناف ایران بازی دوشنبه  (امروز )سپیدرود را برای این تیم حیاتی خواند و با تاکید براینکه هورادان برای جشن پیروزی این تیم امشب نخواهند خوابید تصریح کرد: سپید رود، اردیبهشت رشت را امروز رویایی می کند.

علی نظرمحمدی نیز دراین دیدار با تاکید بر اینکه بازی در مقابل تیم نساجی مازندران یکی از بازیهای مهم تیم سپیدرود و فوتبال رشت است گفت: ازمسابقه با ایرانجوان درسهای زیادی گرفتیم و بسیار پرانرژی باسیستمی هجومی اما با آرامش به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه مردم رشت تیم سپیدرود را باورکرده اند اظهار داشت: سپیدرود همانند فرد سرشناسی است که به دلایل مختلف مدتی ناپدید شده بود اما بعد از مدتها بازگشتی پرفروغ داشته است و به عنوان یک برند و نماد برای مردم رشت است.

Share