رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

سپاه پاسداران بازوی توانمند و سترگ نظام مقدس اسلامی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان دژ مستحکم انقلاب اسلامی و بازوان توانمند و سترگ نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:روزهای آغازین ماه مبارک شعبان المعظم مصادف است با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین، حضرت اباالفضل العباس و حضرت امام زین‌العابدین «علیهم‌‌السلام» که روزهای بزرگداشت مقام «پاسدار»، «جانباز» و «آزاده» نام گرفته است.

وی تصریح کرد:نام‌گذاری زادروز حضرت اباعبدالله(ع) به‌ روز پاسدار نشان‌گر نقش ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار دفاع از ارزش‌های آن بوده است. همانگونه که تاکنون این نهاد مقدس با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب اسلامی همواره حضوری به‌موقع، موفق و فداکارانه داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در پاسداری از اسلام، انقلاب و دستاوردهای آن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی‌، حضوری سلحشورانه داشته است و حافظۀ تاریخی ملت مسلمان و قدرشناس ایران گواه این مدعاست که این نهاد انقلابی طی ۳۸ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در انجام وظیفه و ماموریت‌های خطیر عرصه‌های دفاع و مقابلۀ تمام‌عیار و همه‌جانبه با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های دشمنان داخلی و خارجی به ویژه آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها، لحظه‌ای از پا نایستاده و با بصیرت، بینش انقلابی و رشادت‌های خود، دشمنان را به تماشاگرانی مایوس، شکست‌خورده و سرافکنده مبدل ساخته است .

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی از آغازین روزهای پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی نقش مهم و موثری را در پاسداری از انقلاب و مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس ایفاء کردند، گفت:این جملۀ معروف حضرت امام خمینی(ره) «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» به خوبی اهمیت این نهاد مقدس را بیان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر انجام وظایف نظامی خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سازندگی نیز حضور فعال یافت و در پیشرفت و توسعۀ میهن اسلامی نقش‌آفرین شد. امروز ایران اسلامی با وجود پاسداران رشید انقلاب اسلامی از هیچ‌ تهدید داخلی و خارجی هراس ندارد و نظام مقدس جمهوری اسلامی با توان رزمی و امنیتی و قدرت معنوی و اعتقادی و روحیۀ ایثارگری و از خودگذشتگی پاسداران و بسیجیان از گزند دشمن محفوظ مانده و با رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به رشد و بالندگی خود به سوی افق روشن آینده ادامه خواهد داد .

حجت الاسلام اشجری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان دژ مستحکم انقلاب اسلامی و بازوان توانمند و سترگ نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این نهاد با حضور هوشمندانه و مستشاری در حمایت از مقاومت اسلامی و ملت‌های مسلمان منطقه در مقابله با تروریسم تکفیری، ضمن خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان امت اسلامی و حفظ آنان از گزند تهدید و خطر پیاده نظام‌های استکبار و صهیونیسم، امنیت پایدار را برای ایران بزرگ به ارمغان آورده است.

Share