مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

سرمربی سپیدرود باید حفظ شود | این تیم می‌تواند در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت باید حفظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مسعود رهنما روز سه شنبه با توجه به صعود تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر، افزود: علی نظرمحمدی سرمربی این تیم زحمات زیادی کشیده و باید حفظ شود.
وی اظهار کرد: برای حضور قدرتمند تیم سپیدرود رشت در رقابت های لیگ برتر باید برنامه داشت چون این تیم طرفداران زیادی دارد و با یک برنامه ریزی مناسب می تواند در لیگ برتر نیز نتایج خوبی را کسب کند.
وی ادامه داد: البته صعود تیم سپیدرود رشت را به جامعه ورزش به خصوص به طرفداران و مسئولان فوتبال این استان تبریک می گویم چون صعود به لیگ برتر بسیار سخت و دشوار است.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: هم اینک نیز متخصصان امر فوتبال باید دست به کار شوند و با تقویت تیم ، به سمتی حرکت کنند تا در لیگ برتر نیز موفق باشند.
رهنما اضافه کرد: البته یکی از پیشنهادهای من حفظ علی نظرمحمدی سرمربی این تیم برای حضور در رقابت های لیگ برتر است چون این مربی بومی توانسته با تمامی مشکلات موجود تیم را خوب هدایت کند و خوشبختانه به لیگ برتر نیز صعود کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر دوشنبه در هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت توانست با نتیجه سه بر ۲ نساجی قائم شهر را شکست دهد و به رقابت های لیگ برتر کشور صعود کند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت با کسب عناوین اول و دوم این رقابت ها، به مسابقات لیگ برتر صعود کردند.

Share