انتخابات 96 همراه با دیارمیرزا

ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در تالش با حضور اصلاح طلبان و اعتدالگرایان افتتاح شد

ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز با حضور کیوان محمدی و سید احمد حسینی در خیابان فداییان اسلام تالش افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ریاست ستاد مرکزی روحانی بر عهده منصور یوسفی جولندان و قائم مقام این ستاد کشف الدین محمدیان است.

سید احمد حسینی رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان گیلان در این مراسم با تاکید بر مشاکرت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: مردم هر جا با انتخابات قهر کردند خسارتی جبران ناپذیری وارد شد.

وی افزود: این دولت برآمده از حضور پرشور مردم است و با کمک اصلاح طلبان، اعتدالگرایان و دیگر اقشار مردمی انشالله تداوم خواهد داشت.

حسینی با اشاره به آغاز کار دولت یازدهم اظهار کرد: دولت روحانی یک ویرانه را تحویل گرفت بطوریکه با رشد اقتصادی منفی شروع به کار کرد اما اکنون کشور به رشد اقتصادی مثبت و قابل قبولی رسیده است.

رییس ستاد انتخابات روحانی در استان گیلان با بین اینکه دولت یازدهم درحال پر کردن چاله های گذشته در این چهارسال بوده است، متذکر شد: باید به دولت فرصت بدهیم تا رشد اقتصادی کشور تداوم یابد.

وی با بیان اینکه بعضی از به ظاهر دلسوازان دوست ندارند که درصد مشارکت بالا رود و درصدد ناامیدی مردم هستند گفت: حامیان دکتر روحانی در شهرستان تالش در کل کشور بی‎نظیر هستند.

زنان و مردان تالش بزرگ بار دیگر به روحانی رای دهند

کیوان محمدی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه وحدت اعتدال گرایان، اصلاح طلبان و حتی اصولگرایان زیر پرچم آقای روحانی با قدرت خواهد بود، افزود: نگاه دولت یازدهم در طول چهار ساله حذف منتقدین نبوده است.

محمدی یادآور شد: برای تداوم اهداف بلند مدت دولت نیاز به همت همه گروههای حامی روحانی داریم.

وی افزود: شعار روحانی تا ۱۴۰۰ به نظرم اجحاف در چشم انداز بنا شده ایشان و جریان اصلاح گرایانه است و باید نگاهمان برای بیست سال آینده باشد نه چهارسال. اگر می‌خواهیم مثل کره و مالزی پیشرفت کنیم باید کمر همت ببندیم و تا بیست سال آینده تلاش کنیم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان گیلان مشارکت حداکثری مردم تضمین پیروزی دکتر روحانی دانست و گفت: از غیور مردان و زنان تالش بزرگ که دوره گذشته به دکتر حسن روحانی اعتماد کردند می‎خواهم برای تداوم این توسعه بازهم ایشان را انتخاب کنند.

گفتنی است بنا بر شنیده ها ستاد فرعی روحانی در تالش به ریاست فرامرز محمدنژاد و قائم مقامی منصور یوسفی دیگه سرا خواهد بود.

Share