رئیس ستاد رئیسی در گیلان در جمع خبرنگاران

زمان سفر رئیسی به گیلان اعلام شد | مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند

آقازاده در واکنش به این ادعا که درصد بالایی از مردم رشت به دولت فعلی رای خواهند داد گفت: چنین چیزی نیست و مردم عملکردها را می‌بینند و همین مردم به دولت اقای احمدی نژاد نیز رای دادند و نگاه جناحی ندارند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعلی آقازاده رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان گیلان با بیان اینکه یکی از برکات جمهوری اسلامی حاکمیت مردم سالاری دینی است اظهار کرد: این مردم هستند که در تعیین سرنوشت خودشان نقش مستقیمی دارند.

آقازاده به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از انتخابات بسیار مهم در حاکمیت نطام جمهوری اسلامی ایران است و قطعا متناسب با تفکرات اجتماعی، اعتقادات دینی و اسلامی بایستی مدیریت اجرایی به اهل و در خور شان ملت ایران واگذار شود بنابراین حساسیت مردم بسیار زیاد است و واقعا هم بجا است.

وی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: تاکید همه دلسوزان کشور بر این بوده که شور و نشاط لازم جهت حضور حداکثری در انتخابات فراهم آید.

مردم برای حضور در انتخابات و تغییر وضع موجود انگیزه دارند

آقازاده به ایجاد زمینه‎های لازم برای حضور پرشور در امر انتخابات اشاره کرد و گفت: دو نوع عمل است که مردم در انتخابات حضور پیدا می‎کنند یکی اینکه ایجاد امید، نشاط، توسعه و خدمات مسوولین به مردم سبب حضورشان در عرصه انتخابات خواهد شد.

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان گیلان تغییر وضع موجود را عامل تحرک در جامعه برای حضور در پای صندوق رای دانست و افزود: ناکارآمدی‌ها و موانع بزرگی در مسیر توسعه همه جانبه کشور وجود دارد.

وی افزود: بروز فسادها، روحیه اشرافی طلبی، فامیل گرایی، دنیا طلبی، حقوق های نجومی و تبیعض طبقاتی برای مردم انگیزه ای شده تا با ورود خود به عرصه کشور را از گردنه بحران کشور خارج کنند و به روال عادی برگردانند.

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گیلان در ادامه به مشکلات حال حاضر کشور اشاره کرد و گفت: مشکلی که امروز کشور را فرا گرفته است رکود اقتصادی است و باعث شده که ارکان کشور را قفل کند و بیکاری و معیشت مردم دغدغه ای است که خانواده ها را رنج میدهد و سبب بسیاری از آسیبهای اجتماعی شده است.

آقازاده گفت: ناکارامدی دولت و مدیران با روحیه اشرافی، ثروت میلیاردی، مدیران عافیت طلب و پیری که قدرت تحرک لازم برای خدمت گذاری به مردم و ایجاد تولید و پیشرفت کشور را ندارند از جمله مشکلات این دولت است.

این چهره اصولگرا با بیان اینکه میزان تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه آسیب دیده است تصریح کرد: این موضوع به علت دیپلماسی تسلیم طلبانه و بها دادن به نظام سلطه، پشت میز نشستن به شکل یک متهم و مجرم در انواع گفتگو های بین الملی از جمله برجام بوده است.

وی افزود: بعضی از عربده کشی های سران کشورهای مربوط که بسیار هم کوچک هستند از جمله پیامدهایی است که در شان جمهوری اسلامی نبوده و نیست و برای برون رفت این مشکلات می طلبد که مردم برای تغییر در صحنه حضور یابند.

باید از تمام ظرفیت کشور استفاده کرد

آقازاده گفت: شخصیت آقای رئیسی و راهبردهایی که ایشان مطرح کرده اند را همه مردم دیده اند. شعار ایشان دولت کرامت و کار، رقیب بیکاری، فساد و فقر است.

رئیس ستاد رئیسی در گیلان با بیان اینکه دیدگاه آقای رئیسی استفاده از همه ظرفیت ها است، گفت: ما کشوری ریشه دار هستیم و باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه کشور استفاده کنیم.

وی یکی از برنامه‌های محوری رئیسی را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از بن‎بست‎های اقتصادی است و عقب ماندگی های اقتصادی، توسعه و خوداتکایی اقتصادی و بهره‌مندی از منابع داخلی و انسانی، رونق تولید، دیپلماسی فعال و حضور عزت مندانه در عرصه های جهادی و تغییر به نفع مردم، مبارزه با باند بازی و ایجاد رفاه اجتماعی و نگاه محرومین و مستضعفان از برنامه های ایشان است.

آقازاده خاطرنشان کرد: دیدگاه آقای رئیسی به استانها توزیع عادلانه امکانات، خدمات و منابع است به طوری که ما استاتی عقب مانده در سطح کشور نداشته باشیم. استان گیلان با توجه به قطب کشاورزی در زمینه های برنج، چای، ابریشم و صیادی است ایشان این امر را تقویت می‌کنند و همچنین بحث رونق صنعت در استان گیلان از برنامه های دیگر ایشان است با توجه به منابع انسانی خوبی که در این استان وحود دارد.

وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر با مشکلات زیست محیطی بسیاری مواجه است یادآور شد: برای معضلات این عرصه نیز ایشان راهبردهایی در نظر دارند.

رئیس ستاد رئیسی در گیلان در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه در دولت قبل راه آهن قزوین رشت ۸۰ درصد پیشرفت داشته است اظهار کرد: اما بعد از گذشت ۴ سال هنوز نتوانستند ۲۰ درصد آن را تمام کنند. افتتاحیه‌هایی که امروز در حوزه عمرانی انجام می‎شود بیشتر آن در دولت قبلی استارت زده شده بود.

مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند

آقازاده در واکنش به این ادعا که درصد بالایی از مردم رشت به دولت فعلی رای خواهند داد گفت: چنین چیزی نیست و مردم عملکردها را می‌بینند و همین مردم به دولت اقای احمدی نژاد نیز رای دادند و نگاه جناحی ندارند و در حال حاضر هم مردم از وضع موجود ناراضی هستند.

وی افزود: البته باید بدانیم که دولت فعلی امکانات زیادی برای تبلیغ دارد و سواستفاده هایی هم نظیر حضور مسولین برای افتتاح ستادها که خلاف قانون است صورت می گیرد. متاسفانه استفاده از رانت و امکانات دولتی کار خلافی است که برای تبلغ خود انجام میدهند.

آقازاده گفت: اینکه میگویند بیکاری ۸ درصد است استخوان نیست که در گلو گیر کند .حرف‎های زیادی می‌زنند اما عملی دیده نمیشود و دروغ گویی ویژگی آقایان شده است.

رئیس ستاد رئیسی در گیلان در خصوص برجام نیز اظهار کرد: با این تفاهم نامه خیلی از نبروگاه‎های ما بسته یا نیمه تعطیل شد و عنان استفاده از محصولات هسته ای عملا در دست دیگران است. آقای ریسی برای برجام ایجاد رابطه عزتمندانه برای ایران دارد و برای توسعه علمی تاکید بسیاری دارد.

زمان سفر رئیسی به گیلان

آقازاده درباره زمان حضور رئیس در گیلان گفت: در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ اردبیهشت ایشان به گیلان سفر خواهد کرد و در روزهای آینده از مقامات کشوری بیش از ۱۰ سخنرانان به ستادها خواهند امد و بالغ بر ۴۰ برنامه در کل استان برگزار خواهیم کرد.

 

Share