با حضور فرمانده نیروی دریایی صورت گرفت؛

رونمایی از یادمان شهید گمنام و افتتاح سامانه شبیه ساز خوردو

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، علاوه بر افتتاح سامانه شبیه ساز خودرو در واحد ترابری مجموعه آموزشی شهید نامجوی مرکز آموزش های تخصصی باقرالعلوم، از یادمان شهید گمنام آرمیده در این مجموعه آموزشی نیز رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وجود یک شهید گمنام در این مرکز آموزشی، موجب افزایش روحیه سلحشوری بین کارکنان و پرسنل و سربازان تحت آموزش می شود.

دریادار حبیب الله سیاری افزود: دانش آموزان و نیروهای تحت آموزش نیروی دریایی با مشاهده این شهید گمنام در یک مرکز استراتژیک، باید به خود ببالند که در مسیر کسانی گام نهاده اند که برای این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخارات بسیاری آفریده اند.

وی در ادامه در خصوص افتتاح سامانه شبیه ساز خودرو در این مجموعه آموزشی گفت: مرکز آموزش تخصصی باقر العلوم رشت یکی از مهمترین مراکز آموزش های تخصصی دریایی است که در آن ۲۱ تخصص اولیه و ۲۴ تخصص ثانویه در جهت افزایش و توانمندی کارکنان نیروی دریایی آموزش داده می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآور شد: کلیه کارکنان و پرسنل ترابری در این مجموعه علاوه بر آموزش، با استفاده از امکانات و شبیه سازان موجود می توانند میزان مهارت خود را در جهت ارتقای توانمندی دفاعی کشور افزایش دهند.

با افتتاح سامانه شبیه ساز خودرو در واحد ترابری مجموعه آموزشی شهید نامجوی از شبیه ساز تولید، انتقال نیرو، تعلیق، فرمان، ترمز و روشنایی خودروهای اکسل جلو (پراید) و همچنین شبیه ساز تولید و انتقال نیرو رونمایی شد.

همچنین از یادمان هشتمین شهید گمنام شهرستان بندر انزلی و دومین شهید آرمیده در مجموعه نیروی دریایی ارتش در گیلان که مردادماه سال گذشته در مجموعه آموزشی شهید نامجوی به خاک سپرده شده بود، رونمایی شد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) و همچنین مجموعه آموزشی شهید نامجوی مرکز آموزش های تخصصی باقر العلوم رشت در این شهر ساحلی مستقر است.

Share