ضرغامی در رشت:

روحانی در برجام همه چیز را داد و هیچ اتفاقی نیفتاد | عملکرد روحانی سیاه و منفی است

رئیس اسبق رسانه ملی گفت: روحانی در برجام همه چیز را داده و هیچ اتفاقی نیفتاده و تحریم‌ها برداشته نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از  فارس, سید عزت‌الله ضرغامی امشب در تجمع بزرگ حامیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف در میدان شهدای ذهاب رشت با ابلاغ سلام ویژه رئیسی به مردم گیلان اظهار کرد: روحانی پس از چهار سال ریاست جمهوری وقتی نتوانست به وعده‌های خود عمل کند مسایل فرهنگی را مطرح کرد در صورتی که در دولت خود از دو وزیر ارشاد استفاده کرد و این به معنای شکست دولت در مسأله فرهنگ است.

وی با بیان اینکه روحانی از آزادی صحبت می‌کند اما عملکرد چهار ساله خود را فراموش کرده است، افزود: روحانی به هیچ عنوان حاضر نیست منتقد خود را تحمل کند و در مناظره‌ها کم آورد.

 رئیس اسبق رسانه ملی مسدود کردن فضای مجازی را نشان‌دهنده کم آوردن دولت دانست و تصریح کرد: دولت روحانی صفحه‌های بسیاری در فضای مجازی را به دلیل ناتوانی بسته است.

 وی گفت: دولت دهها برابر پهنای باند از مردم وجه دریافت می‌کند و سر مردم منت می‌گذارد و این شرم‌آور است، روحانی اعلام می‌کرد ما پول نداریم اما در روزهای گذشته پول بسیاری پرداخت شده است.

ضرغامی عملکرد روحانی در چهار سال گذشته را سیاه و منفی خواند و خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی روحانی کرامت مردم را زیر سؤال برده، کرامت و کار شعار رئیسی بوده زیرا کرامت زیبنده مردم ایران است و جایی که کرامت مردم حفظ شد به دنبال آن گشایش‌های اقتصادی اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: روحانی اعلام کرد اگر رهبری اجازه دهد با ظریف برویم بقیه تحریم‌ها را برمی‌داریم، اما تحریم‌های هسته‌ای که قرار بود حل کنید و اتفاق نیفتاده، همین چیزی که زاییدید بقیه آن پیشکش شما باشد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه روحانی در برجام همه چیز را داده و هیچ اتفاقی نیفتاده است، خاطرنشان کرد: روحانی یک چک را در اختیار دارد و توان نقد کردن آن را ندارد، روحانی اعلام کرد با برجام تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود و این اتفاق نیفتاده است.

وی عملکرد روحانی در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگی و اجتماعی را به طور کامل منفی دانست و یادآور شد: روحانی در روزهای گذشته نسبت‌های ناروا به جمهوری اسلامی داده و اقدام انتحاری کرده است.

 حامیان ائتلاف قالیباف و رئیسی با سر دادن شعارهایی نظیر قالیباف زنده باد رئیسی پاینده باد، سلام بر رئیسی درود بر قالیباف، آخر هفته روحانی رفته، رئیسی اومد به میدون خداحافظ فریدون، و… حمایت خود را از رئیسی اعلام کردند.

Share