پس از دومین مناظره اتفاق افتاد:

روحانی از رئیسی شکایت کرد+ واکنش رئیسی

روحانی در پایان مناظره دوم شکایت خود را از یکی از نامزدهای انتخاباتی تقدیم کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه (۱۵ اردیبهشت ماه) در حالی پایان یافت که حجت‌الاسلام حسن روحانی شکایت خود را از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیگر نامزد ریاست جمهوری به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرده است.

عنوان شکایت روحانی از رئیسی مربوط به اظهارات وی مبنی برآنکه صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفته، بوده است.

گفتنی است؛ در پایان مناظره اول هم چهار نامزد انتخاباتی شکایت خود را نسبت به اظهارات یکدیگر به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست

روحانی به دلیل دفاع از حقوق فرهنگیان مظلوم از من شکایت کرده است

همچنین فارس نوشت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به واکنش‌ها نسبت به سخنانش درباره فساد در صندوق فرهنگیان پس از مناظره دوم، اظهار داشت:‌ آقای روحانی از من به دلیل دفاع از حقوق فرهنگیان مظلوم شکایت کرده است.

رئیسی افزود: بنده همه مستندات این مساله را در اختیار دارم و در راه دفاع از حقوق به یغما رفته مردم یک قدم نیز عقب‌نشینی نمی‌کنم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین تاکید کرد: بنده از اینکه وکیل مدافع معلمان مظلوم باشم به خود می‌بالم.

حجت‌الاسلام رئیسی در دومین مناظره انتخاباتی گفته بود: فرهنگیان عزیز ما امروز مشکل‌دارند، وقتی ۸ هزار میلیارد از صندوق فرهنگیان از طرف عده‌ای به یغما برده شد به‌نحوی‌که هر فرهنگی ۸ تا ۱۰ میلیون سهم دارد، این به‌شدت فرهنگیان را عذاب می‌دهد.

Share