مسئول ستاد انتخاباتی رئیسی در رشت

رئیسی در طول یکسال ۶۰هزار شغل ایجاد کرد | ایشان همواره دغدغه ایجاد اشتغال داشت

مطهری با بیان اینکه آقای رئیسی شخصیتی است که در طول دوران خدمت خود هیچکس از ایشان کجی و ناراستی ندیده است گفت: در طول یکسال در تولیت آستان قدس رضوی ۶۰هزار شغل ایجاد کرد و شرکت ها و کارخانه های زیادی را برای اشتغال جوانان راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام سیدرضا مطهری در گفت وگو با گیلان آنلاین اظهار داشت:در فضای امروز کشور شاهد مشکلات زیادی هستیم که بارزترین آنها مشکل اشتغال جوانان این مرز و بوم است.

مسئول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در رشت تصریح کرد: دانشجویان نگران آینده نامعلوم خود هستند و باید مسئله اشتغال حل شود تا این جوانان عزیز ما که حق حیات و زندگی و ازدواج دارند دغدغه ای نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حجت الاسلام رئیسی با اصرار مردم و بر اساس تکلیفی که دلسوزان نظام از ایشان خواستند در یک ماه گذشته پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری نهاد و برنامه های ایشان در این فرصت اندک تدوین یافته است.

حجت الاسلام مطهری با بیان اینکه آقای رئیسی شخصیتی است که در طول دوران خدمت خود هیچکس از ایشان کجی و ناراستی ندیده است گفت: در طول یکسال در تولیت آستان قدس رضوی ۶۰هزار شغل ایجاد کرد و شرکت ها و کارخانه های زیادی را برای اشتغال جوانان راه اندازی کرد.

مسئول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در رشت گفت: آقای رئیسی در آستان قدس رضوی فقط به حوزه تولیت و امور حرم مطهر نپرداخت و همواره دغدغه ایجاد اشتغال داشت.

وی با اشاره به اینکه آقای رئیسی برای کسب مقام وارد عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری نشده و برای این پست کیسه ندوخته است افزود: از بارزترین شاخصه های آقای رئیسی ولایت پذیری و صداقت در گفتار و رفتار و توانمندی ایشان است.

حجت الاسلام مطهری با بیان اینکه بر اساس حدیث نبوی “وقتی فقر وارد شود، ایمان خارج می شود” گفت: برای دستیابی به جامعه ای پویا باید معضل بیکاری حل شود.

مسئول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در رشت عنوان کرد: یکی از دغدغه های اصلی و مورد توجه آقای رئیسی در حوزه اقشار ضعیف جامعه است که در مناطق روستایی فقط با مستمری و یارانه امرار معاش می کنند.

وی با بیان اینکه نمی شود هزینه های اجرایی دولت را سه برابر شود اما یارانه ۴۵ هزار تومان باقی بماند افزود: طیف بازنشستگان محترم جامعه و کارمندان پرتلاش و کشاورزان زحمت کش باید بسیار مورد توجه “دولت کار و کرامت” قرار گیرد.

حجت الاسلام مطهری با اشاره به گفتار آقای رئیسی در زمینه اختلاف بین احزاب اصلاح طلب و اصولگرا در مناظرات گفت: مشکل مردم اصولگرا و اصلاح طلب نیست و نتیجه درگیری های این دو نگرش تنها دودش به چشم مردم جامعه می رود و مشکلی از مردم را حل نمی کند.

مسئول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در رشت بیان داشت: شهدا برای حفظ کشور و اسلام و مردم از جان خود گذشتند اما اکنون در کشور افراد توانمند در حوزه های مختلف بدلیل اختلاف نظر در جایگاههایی که می توانند موثر واقع شوند حضور ندارند و کنار گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه آسیبی که در سطح کشور از اختلاف نظرهای احزاب ایجاد می شود برای مردم آسیب زا است خاطرنشان کرد: آقای رئیسی برای حل مشکلات کشور با دیدگاه باز از نظرات مختلف بهره می برند.

حجت الاسلام مطهری با اشاره به اینکه در طی چهار سال توانمندی این دولت مشخص شد و آزموده را آزمودن خطا است، گفت: عقل حکم می کند کسی در جایگاه ریاست جمهوری قرار گیرد که به معنای واقعی ولایت پذیر باشد و بازوی رهبری باشد چرا که ولایت پذیری شعاری زیاد دیده ابم.

Share