مهندس موسی ناصح نصیحت گو

دیگر فرصت آزمون و خطا نیست | برای سالها در شورا و شهرداری خادم مردم رشت بوده ام

ناصح با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا نیست تصریح کرد: حدودا ۳۸ سال از عمر نظام مقدس گذشته است آیا توانسته ایم مردم را بیش از پیش به نظام علاقه مند کنیم؟!

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس موسی ناصح نصیحت گو رئیس سابق شورای شهر رشت با اشاره به سابقه سه دهه حضور خود در شهرداری و شورا اظهار کرد: تحصیلات مرتبط بنده و عضویتم در سازمان نظام مهندسی سبب شده عمده شاخصه‌های مدیریت شهری و توسعه را در این دوران به دست آورم.

عضو شورای سوم رشت با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تاکنون همانند هیئت مدیره شهرداری عمل نموده است یادآور شد: دانسته هایم در این حوزه از برخی ها شاید بیشتر باشد لذا باید خودمان بدانیم اگر مسلط در حوزه ای نیستیم مسئولیت را نپذیریم زیرا باید پاسخگوی اخلاقی و قانونی نزد مردم و خداوند باشیم.

کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر رشت افزود:نا اهل فقط منحرف و مرتکب به فعل حرام نیست بلکه بی اطلاع مدعی را هم میتوان نااهل نامید. چنین افرادی تا یاد بگیرند آثار خرابی زیادی بجا میگذارند مگر اینکه اول آموزش ببیند.

ناصح با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا نیست تصریح کرد: حدودا ۳۸ سال از عمر نظام مقدس اسلامی گذشته است آیا توانسته ایم مردم را بیش از پیش به نظام علاقه مند کنیم؟!

عضو سابق شورای شهر رشت گفت: برخود تکلیف دانسته ام بر اساس دانسته هایم که بر گرفته از اندوخته هایی مدیریتی ام در ادوار مختلف است وارد صحنه شوم. ۲۶ سال ناظر پروژه های شهرداری، مسئول امور شهرداری از کارشناس مناطق ۱ و ۲ و۳ گرفته تا مسئول صدور پروانه منطقه یک بوده و شش سال سابقه عضویت در شورای سوم که با این همه آثار ماندگار همانند پل ها، خیابان های جدیدالاحداث، پارکها و احداث ساختمان جدید برای شهرداری را دارد عضویت داشته ام.

ناصح اظهار کرد: تجربه خادمی مردم با عنوان رئیس شورای شهر رشت در ادوار مختلف در کنار مباحث دیگر باعث تجمیع انگیزه در بنده برای حضور در پنحمین دوره انتخابات شورای شهر رشت شده است.

وی در پایان اظهار کرد: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند؛ «احساس مسئولیت مردم که در حضور در انتخابات جلوه گر میشود و دشمن را ناکام میگذارد از عناصر ماندگاری انقلاب است» از مردم می خواهم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

Share