در هفته معلم؛

دومین دوره طرح سراسری برپا در راستای تکریم معلمان برگزار می شود

دومین دوره طرح سراسری برپا با شعار تمام قد برای معلم، برپا…! به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بعنوان پرچمدار تکریم معلمان، در هفته معلم همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دومین دوره طرح سراسری برپا با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، ادای حقوق و تکریم مقام و جایگاه معلم در بین دانش آموزان، ارتقاء مهارت در دانش آموزان دختر و فعالسازی گروه­های سرود دانش آموزی در دو سطح مدرسه ای و قرارگاهی در مقاطع دوره اول و دوره دوم متوسطه همزمان با هفته معلم برگزار می شود.

طرح برپا با تأکید بر کارگروهی و استفاده از ظرفیت سایر دانش آموزان در برگزاری مراسم روز معلم، استفاده از مهارتهای هنری و دستی در تولید هدیه روز معلم، تشکیل گروه­های سرود دانش آموزی، تلاش برای آشنایی با حقوق معلم و شاگرد، فضاسازی کلاسها و راهروهای مدرسه، تزیین میز معلم و استقبال صمیمانه از معلمین در هنگام ورود ایشان به کلاس به اجرا در خواهد آمد.

از ویژگی های مهم این دوره از طرح سراسری برپا، برگزاری مسابقات در دو بخش مهارت افزایی و اجرای گروه های سرود دانش آموزی با موضوع روز معلم است.

دانش آموزان انجمن های اسلامی می­توانند جهت شرکت در مسابقه طرح سراسری برپا آثار تولیدی خود را از قبیل اینفوگرافیک، کلیپ، پوسترهای مفهومی و آثار ادبی (شعر، دلنوشته و خاطرات) با موضوعاتی متناسب با شأن والای معلم و حقوق ویژه ایشان تا تاریخ ۲۵/۰۲/۹۶ به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش ­آموزان شهرستان ­ها ارسال نمایند.

Share