سیاوش پور در جلسه شورای قضایی:

دستگاه قضایی با حساسیت زیادی فضای تبلیغات انتخاباتی را رصد می کند

رئیس کل دادگستری استان برقراری امنیت و حفظ سلامت انتخابات را مهمترین وظیفه دستگاه های مسئول عنوان کرد و افزود: آرای مردم نزد مسئولان امانت است و باید همه تلاش خود را درجهت حفظ و حراست و پاسداری از آن بکار ببندیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اولین جلسه شورای قضایی استان در سال ۹۶ با حضور رئیس کل دادگستری، معاونین ایشان و روسای دستگاه های تابعه قوه قضائیه در محل اداره کل پزشکی قانونی گیلان برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس شورای قضایی استان در ابتدا ضمن اشاره به ایام مبارک ماه رجب، عید مبعث رسول اکرم (ص) را به همگی تبریک گفت و توفیق بهره مندی از برکات معنوی این ماه عزیز را از درگاه خداوند بزرگ آرزو نمود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات را نمایش عظیم و باشکوه اراده ملت در تعیین سرنوشت خود دانست و افزود: مردم ایران همچون گذشته با حضور حداکثری خود در جهت تقویت نظام اسلامی گام برخواهند داشت.

سیاوش پور تکلیف دستگاه قضایی در امر انتخابات را نظارت بر حسن اجرای قوانین دانست و بیان کرد: دستگاه قضایی استان با حساسیت زیادی فضای تبلیغات انتخاباتی را رصد می کند و در صورت مشاهده مواردی از تخلفات، قاطعانه به وظیفه قانونی خود عمل می نماید.

ایشان برقراری امنیت و حفظ سلامت انتخابات را مهمترین وظیفه دستگاه های مسئول عنوان کرد و افزود: آرای مردم نزد مسئولان امانت است و باید همه تلاش خود را درجهت حفظ و حراست و پاسداری از آن بکار ببندیم. وی ایجاد فضایی آرام، مطمئن و بدون تنش را از انتظارات و مطالبات مردم برشمرد و آن را متضمن برگزاری شکوهمند و پرثمر انتخابات دانست.

همچنین در ابتدای این نشست دکتر قربانی مدیرکل پزشکی قانونی گیلان گزارشی از عملکرد پزشکی قانونی استان در سال گذشته ارائه کرد که مورد تقدیر رئیس شورای قضایی استان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان در پایان ضمن تشکر از همه اعضای شورای قضایی، وظایف آنها را در حوزه تحت الامر متذکر و خواستار آن شد تا برنامه ریزی امور با توجه به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال صورت گیرد تا در سایه توکل بر پروردگار متعال منویات معظم له در موضوع اقتصاد مقاومتی تحقق یاید.

Share