پلیس خبرداد

درگیری ۲ مرد، آتش سوزی یک منزل مسکونی و تیراندازی پلیس در زیباکنار

خیرخواه در جریان درگیری ۲ مرد ۳۶ و ۲۹ ساله، یکی از آن‌ها اقدام به آتش‌زدن منزل خود کرده است، اظهار داشت:‌ ماموران انتظامی برای جلوگیری از ادامه درگیری به سرعت وارد عمل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در پی وقوع درگیری در زیباکنار رشت خبر داد.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای زیباکنار رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در جریان درگیری ۲ مرد ۳۶ و ۲۹ ساله، یکی از آن‌ها اقدام به آتش‌زدن منزل خود کرده است، اظهار داشت:‌ ماموران انتظامی برای جلوگیری از ادامه درگیری به سرعت وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرفین درگیری به علت سوختگی شدید اعضای بدن توسط عوامل امدادی به بیمارستان ولایت رشت منتقل شد، تصریح کرد:‌ فرد دیگر که منزل مسکونی خود را آتش زده و معتاد به مواد مخدر از نوع شیشه بود، با یک قبضه چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله‌ور شده و پس از هشدارهای لازم، توسط ماموران مورد اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفته و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ خیرخواه با تاکید بر اینکه این آتش‌سوزی هیچ تلفاتی در پی نداشته است، از مردم و شهروندان خواست در صورت مشاهده هر مورد مشکوک، مراتب را به سرعت با پلیس در میان بگذارند.

Share