دختر خردسال، قربانی خشم ناپدری

پنجـــــشنبه هفتم اردیبـــــهشت، تکنیسین‌های اورژانس مشهد پیکر نحیف و نیمه جان دختربچه‌ای را به بیمارستان هاشمی‌نژاد منتقل کردند که از ناحیه سر، صورت و شکم بشدت آسیب دیده بود. بلافاصله نیز عملیات نجات دخترک آغاز شد و پزشکان با توجه به وضعیت حاد او و برای بررسی میزان صدمات وارده، بسرعت او را به بخش تصویربرداری فرستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روزنامه ایران، دختر ۵ ساله مشهدی که قربانی انتقامجویی ناپدری‌اش شده و نیمه جان به بیمارستان انتقال یافته بود، پس از دو روز مراقبت‌های ویژه تیم پزشکی دچار مرگ مغزی شد و با زندگی وداع کرد.

پنجـــــشنبه هفتم اردیبـــــهشت، تکنیسین‌های اورژانس مشهد پیکر نحیف و نیمه جان دختربچه‌ای را به بیمارستان هاشمی‌نژاد منتقل کردند که از ناحیه سر، صورت و شکم بشدت آسیب دیده بود.بلافاصله نیز عملیات نجات دخترک آغاز شد و پزشکان با توجه به وضعیت حاد او و برای بررسی میزان صدمات وارده، بسرعت او را به بخش تصویربرداری فرستادند.

نتیجه عکسبرداری‌ها نشان داد دختر کوچولو علاوه بر شکستگی پا، لگن و آسیب شدید ناشی از ضرب و شتم به سر و صورت، دچار آسیب شدید مغزی شده و چون سه ساعت پس از حادثه به بیمارستان انتقال یافته بود با سطح هشیاری بسیار پایین در وضعیت وخیمی قرار داشت.

با گزارش حادثه از سوی مددکاری بیمارستان به پلیس مشهد، مادر این کودک تحت بازجویی قرار گرفت.او به مأموران گفت: «شوهر دومم(ناپدری دخترک) پس از درگیری با من، دخترم را چند بار به زمین کوبید که این بلا سرمان آمد.»به این ترتیب مرد جنایتکار دستگیر و با اعتراف به جرم خود، به اتهام کودک آزاری منجر به مرگ بازداشت شد.

دکتر تقی‌زاده، مدیر بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: «دختر خردسال با هشیاری بسیار پایین و پس از سه ساعت از حادثه به بیمارستان منتقل شده بود. با توجه به آسیب‌های وارده، کودک ۵ ساله به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت اما پس از دو روز دچار مرگ مغزی شد. در حال حاضر این دختربچه علائم حیاتی نداشته و تنها با کمک دستگاه زنده است و در فرصت باقیمانده امکان اهدای اعضای بدنش وجود دارد.»

Share