قالیباف در جمع حامیانش:

خوشحالیم کسانی که تا دیروز جزو تندروها بودند امروز جزو مدافعان آزادی شده‌اند

قالیباف اظهار کرد: طبیعی است که آقای روحانی برای هوادرانشان عزیز هستند اما ما نمی‌توانیم به خاطر شما چشم از حقیقت های تلخی که دولت شما درست کرده ببندیم و نبینیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف گفت: امروز هم که در کشور بحران اقتصادی داریم و محرومین کشور مورد بی مهری قرار گرفته‌اند.

 این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در جمع حامیان خود از گروه‌های جهادی اظهار کرد: جهادی‌ها کسانی هستند با بصیرت که در هر مقطع که دغدغه ایجاد بشود، خارج از سیستم‌های اداری و به صورت عناصری داوطلب و با ایمان پا به عرصه می‌گذارند.

وی افزود: امروز هم که در کشور بحران اقتصادی داریم و محرومین کشور مورد بی مهری قرار گرفته‌اند با انتخاب شما و حضور جهادی تان مایه امید مستضعفان هستید چراکه مهمترین بحران کشور بیکاری  گرانی اشتغال و فقر است و همه ما باید برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال مبارزه کنیم.

قالیباف گفت: من بسیار متاسفم که رییس جمهور بیاید و مقابل مردم اظهارات دروغ بیان کند. ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم. دغدغه ما دغدغه مردم است و می‌گوییم نه ما نه کسی دیگر مخالف آنها نیست

وی با بیان اینکه مگر پیاده رو حمام زنانه و مردانه است که در آن دیوار بکشیم، گفت: حرف‌هایی بزنید که خودتان در خلوت به خودتان نخندید و به فهم و شعور این ملت توهین نکنید.

قالیباف افزود: اجازه دهید مردم از شما سوال کنند، این حق مردم است. اجازه دهید مردم از شما انتقاد کنند. چرا عصبانس میشوید و حاشا میکنید؟ این حق مردم است که از رییس جمهوری خود بپرسند که وعده شما ۴ میلیون شغل برده و حالا چه شده است؟

وی گفت: جناب اقای روحانی، شما اگر مدافع آزادی بودید، خود که نتوانستید تعهد خود را عمل کنید و در هفته ها و ماه های اخر به فکر شغل و بیکاری افتادید، بگویید چند بار تاکنون درباره بیکاری و محرومیت صحبت کرده ای؟ اگر مدافع ازادی بودید دستور فیلتر سایت مربوط به سامانه کار را صادر نمی‌کردید ولی سایت دیگری به عنوان کارورزی برای خودتان بالا می‌آورید که این دزدی است.

قالیباف افزود: آقای روحانی یک مقدار تحمل خود را بالا ببرید. ما بارها شنیدیم که بارها گفتید نمی‌شود، نداریم نمی‌توانیم. حالا تحمل کنید که ما بگوییم داریم، می‌توانیم و می‌شود. این تحمل عین آزادی و عدالت است. البته خوشحالیم کسانی که تا دیروز خودشان جزو تندروها بودند امروز جزو مدافعان آزادی شده‌اند.

وی اظهار کرد: طبیعی است که آقای روحانی برای هوادرانشان عزیز هستند اما ما نمی‌توانیم به خاطر شما چشم از حقیقت های تلخی که دولت شما درست کرده ببندیم و نبینیم. واقعیت‌های تلخی ک این ۴ درصدی ها بر ملت تحمیل کردند را نگوییم. آقای روحانی تحمل کنید و به جای عوام فریبی به مردم بگویید که به کدام از وعده های خود عمل کردید.

قالیباف افزود: اگر جوانان ما یکپارچه به دنبال تغییر در ٢٩ اردیبهشت هستند به این دلیل است که اذعان کردید توان حل مشکلات را ندارید و ما به فضل الهی و به امید خدا و روحیه جهادی شما مردم عزیز، دولت مردم به گونه‌ای اقدام خواهد کرد که به جای حرف و شعار، عمل و کار را به کار بگیرید.

وی گفت: ما به مردم قول ایجاد ۵ میلیون شغل را داده‌ایم و در برنامه ریزی دقیق انجام شده، با همین دوستان جهادی، ١ میلیون و ٢۵٠ هزار شغل در مسایل مناطق محروم و روستاها و کشاورزی است که نه به سبک اداری و پرخرج، بلکه با رفتار جهادی و با پشتوانهً شما ایجاد خواهیم کرد.

قالیباف با بیان اینکه ٣ برابر شدن یارانه مردم محروم با کمک شما جهادیان انجام می‌شود، گفت: ما به شما متعهدیم که با پایان دادن به دولت ۴ درصدی‌ها بتوانیم به تعهدات و آرمان‌های امام و انقلاب  در ١٢ فروردین ۵٨ برسیم و مطئنیم در دوره‌ای ۴ ساله همه مشکلات اقتصادی را حل کرده و کشور شاهد پیشرفت باشند و مردم مثل تهران ببینند که وضعیت بهتر می‌شود.

Share