نوبخت درجشنواره نشاط و امید:

جلسه‌ای برای رفع بدهی‌های سپیدرود برگزار می شود |شکستن دیوار تحریم ها علیه ایران

سخنگوی دولت گفت: درآمدهای نفتی کشور از ۲۵۱ میلیارد دلار به ۱۵۷ میلیارد دلار کاهش یافته و با وجود تمام کاستی‌ها و رفع موانع ایجاد شده توقع از دولت همچنان بالاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدباقر نوبخت عصر امروز در همایش نشاط و امید در ورزشگاه یادگار امام(ره) این شهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: صعود تیم سپیدرود به لیگ برتر را تبریک می‌گویم و در شادمانی شهروندان رشت خود را سهیم می‌دانم و در نخستین جلسه که فردا خواهیم داشت تقسیم کاری برای رفع بدهی‌های این تیم برگزار می‌کنیم.(گزارش تصویری مراسم)

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: صورتحساب حرف های درشت مخالفان علیه دولت، باید برای مردم ارائه شود و اگر در جایی از تامین معیشت، اشتغال و رفاه برای زندگی مردم سخنی به میان آمده و وعده هایی داده می شود، باید راهکارهای رفاه نیز ارائه شود.

 دکتر محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در جشنواره نشاط و امید در سالن یادگار امام رشت اظهار کرد: گشوده شدن گره بزرگ محاصره اقتصادی و شکستن دیوار تحریم ها علیه ایران اسلامی را افتخار بزرگ دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: تکمیل راه آهن تهران به همدان و تهران به رشت و بسیاری دیگر از پروژه های مهم عمرانی، تنها اقداماتی در راستای توسعه فیزیکی در دولت یازدهم است.

وی پیروزی در مذاکرات هسته ای را گام بزرگ و موفق دیپلماسی ایران در دنیا دانست و افزود: دولت تدبیر و امید با حمایت قاطعانه مقام معظم رهبری و با پشتیبانی ملت غیور و همچنین برخورداری از فن مذاکره بین تیم دیپلماسی دولت، موفق شد حلقه بی رحمانه تحریم اقتصادی به دور ایران را در هم بشکند.

دکترنوبخت تصریح کرد: با همت دولتمردان دولت یازدهم، امروز پس از گذشتن از دوران سخت تحریم می توانیم به هر میزان که لازم است، نفت صادر کنیم.

معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: باید عملکردهای مثبت دولتمردان به مردم گزارش داده شود چرا که ورود هواپیما به ایران در شرایطی که مردم مجبور بودند به خاطر تحریم های ظالمانه با هواپیماهای فرسوده سفر کنند، بیانگر پیروزی ایران است.

دکتر نوبخت با اشاره به افزایش شش برابری اعتبارات دولت یازدهم در بخش ورزش نسبت به دولت گذشته گفت: هدف دولت تدبیر و امید، ارائه اعداد و ارقام نیست بلکه تمام تلاش دولت یازدهم در راستای فراهم سازی زمینه رفاه و امنیت و آرامش در میهن اسلامی است.

جشنوار نشاط و امید به مناسبت فرارسیدن روز میلاد حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان ، عصر پنجشنبه با حضور استاندار گیلان ، مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و مسئولان ورزشی استان و همچنین تیم فوتبال سپیدرود رشت و جمع کثیری از جوانان در سالن یادگار امام(ره) رشت برگزار شد.

Share