نماینده انزلی در گفتگو با دیارمیرزا

ثبت‎نام برخی نشان داد که ولایت پذیری آنها لفظی است

حسن خسته بند اظهار کرد: برخی بر خلاف توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ثبت نام کردند که این موضوع نشان دهنده آن بوده که ولایت پذیری آن افراد در عمل نبوده بلکه بصورت لفظی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به اینکه بر خلاف توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، برخی افراد به انتخابات ورود و ثبت نام کردند اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده آن بوده که ولایت پذیری آن افراد در عمل نبوده بلکه بصورت لفظی است.

حسن خسته بند در مورد عملکرد دولت یازدهم افزود: دولت کنونی مشکلات اشتغال و رکود را که دو اصل مکمل و جدا نشدنی بوده را نتوانست به خوبی بهبود ببخشد اما در مهار تورم بسیار موفق بود و توانست آن را کنترل کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: همه مسئولین و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای شعار امسال حرکت و اقدام کنند و اگر فردی نتوانست در مسئولیت خودش موفق باشد باید سریع جایگزین شود.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در مورد سخنان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس که گفته بود «شبکه فساد اقتصادی کشور دست ۳۰ نفر بوده و مفسدان بانک‌ها را در اختیار گرفته‌اند و خون مردم را می‌مکند»، تصریح کرد: تعداد و میزان آنان را نمی دانم ولی مسلما افرادی زیادی بودند که به این امر پرداختند.

خسته بند با بیان اینکه برخی بانک‌ها بجای بانکداری بنگاه‌داری کرده‌اند، متذکر شد: بانک‌ها با سود زیاد موجب ربا شدند و این در حالی است که قرآن در سوره بقره، ربا را اعلان جنگ با خدا محسوب کرده است و علما نیز بارها این موضوع را حرام اعلام کردند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share