مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید انصاری استانداری گیلان واکنش نشان داد

تکذیب خبر جعلی یک سایت فاقد مجوز درباره عفاف و حجاب کارکنان زن استانداری گیلان

اباذری گفت: انتشار چنین اخبار غیرواقعی و شایعات هدفدار به منظور تحریک احساسات افراد مختلف در جامعه در آستانه‌ برگزاری انتخابات، حرکتی مذموم، ناپسند و خود مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و اشاعه‌ی منکر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر شورای فرهنگی استانداری گیلان جوسازی اخیر یک سایت بدون مجوز را تکذیب کرد.

 دبیر شورای فرهنگی استانداری گیلان با تکذیب خبر جعلی منتشر شده در یکی از سایت‌های محلی فاقد مجوز در خصوص مقوله عفاف و حجاب گفت: انتشار چنین اخبار غیرواقعی و شایعات هدفدار به منظور تحریک احساسات افراد مختلف در جامعه در آستانه‌ برگزاری انتخابات، حرکتی مذموم، ناپسند و خود مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و اشاعه‌ی منکر است.

دبیر شورای فرهنگی استانداری گیلان گفت: استانداری گیلان در زمینه‌ی رعایت حجاب کارکنان مرد و زن، جزء استانداری‌های پیش‌رو در کشور محسوب می‌شود و در این زمینه، بانوان استانداری نیز بهترین نوع پوشش اسلامی را برگزیده‌اند که در کشور الگو است.

محمد علی اباذری ادامه داد: استانداری گیلان حق پیگیری‌های قانونی درخصوص جوسازی این سایت متخلف را محفوظ می‌داند.

اباذری با یادآوری ضرورت رعایت الگوهای دینی و اخلاقی خاطر نشان کرد: مسئولیت کسانیکه داعیه دار ارزش های دینی و اخلاقی هستند، در رعایت مولفه های پیشگفته، از سایرین سنگین تر است.

وی با تصریح اینکه حجاب و عفاف از اصلی‌ترین شاخصه‌های جامعه اسلامی ایران محسوب می‌شود، گفت : اینکه عده‌ای، نوع پوشش اسلامی یکی از نهادهای مهم را به چالش کشیده و در این راستا، مطالبی خلاف واقع و دور از حقیقت منتشر می‌کنند، هم سوال برانگیز و هم توهین است.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه مردم در جامعه اسلامی بهترین قضاوت کننده هستند، افزود : کسانیکه اقدام به انتشار مطالبی می‌کنند که شئونات جامعه اسلامی ایران را هدف گرفته و تخریب می‌کند، در آیینه قضاوت مردم هستد.

Share