انتقاد میرسلیم از قالیباف و مناظره اول

تقسیم ملت به ۴ و ۹۶ درصد تنها برای کوبیدن رقیب بود|طرح افزایش یارانه ها برای جلب آرای عوام است

میرسلیم اظهار کرد: مطرح کردن بحث ۴ و ۹۶ درصد و تقسیم ملت به ۲ دسته، تنها یک شعار برای کوبیدن رقیب بود و نامزدها باید در این مناظره ها بگویند که برای درمان دردهای مردم چه می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مناظره نخست طبق قاعده مناظره‌ها عمل کردم اما به یکباره برخی موج انحرافی ایجاد کرده و به جان هم افتادند، که در مناظره دوم اگر کسی قاعده مناظره را به هم بزند به طور قطع مقابله خواهم کرد.

 مصطفی میرسلیم در گردهمایی حامیان خود در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام افزود: مناظره دارای قواعدی است و اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این قواعد را پذیرفته اند باید طبق آن عمل کنند و اگر قواعد را نمی پذیرند نباید در مناظره شرکت کنند.
وی اظهار کرد: مطرح کردن بحث ۴ و ۹۶ درصد و تقسیم ملت به ۲ دسته، تنها یک شعار برای کوبیدن رقیب بود و نامزدها باید در این مناظره ها بگویند که برای درمان دردهای مردم چه می کنند.

** همه نامزدها تا آخر می مانند
میرسلیم در پاسخ به سئوالی در خصوص امکان انصراف ۲ نامزد اصولگرا به نفع یکی دیگر گفت: ما همدیگر را تقویت می کنیم اما معنی سیاسی آن این نیست که به نفع همدیگر کنار برویم زیرا معلوم نیست انصراف هر کدام از ما به نفع رقیب است یا ضرر او.
این نامزد ریاست جمهوری گفت: به عنوان یک فعال سیاسی و بر اساس محاسبات چند ساله ام می گویم که همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تا آخر می مانند و درست نیز همین است اما انتخاب نهایی با مردم است.
وی یادآور شد: ما سه نامزد اصولگرا دارای نیت و اهداف مشترک هستیم اما سوابق و حوزه فعالیت مان مشترک نیست.

** طرح افزایش یارانه ها برای جلب آرای عوام است
وی با بیان اینکه وعده چند برابر کردن یارانه ها غیرعلمی است، اضافه کرد: به جرات می گویم که این تنها یک شعار برای به دست آوردن رای عامه مردم است.
میرسلیم تاکید کرد: برخی برای اینکه رای عوام را جمع کنند این گونه شعارها را مطرح می کنند و کاری به تحقق آن هم ندارند.
وی یادآور شد: شعار و قول و قرار بیخودی به چه درد می خورد؟ به مردم بگویید با اتکا به چه چیزی و بر اساس کدام عملکردتان این قول ها را می دهید؟

Share